Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Japp, ska upp tidigt jag med!
    Sussa sött med er! Hjärta

• Ocikatten
    Helle skrev 2010-12-03 21:00:39 följande:
    Jaaaaaaaa, det hade jag ju tänkt ju, men glömt. Den får det bli
    Men Pippi finns som tecknat oxå - supertrevliga! Det gillar våra grabbar.
    Som även är HELT FRÄLSTA av Evas funkarprogram...
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-12-04 19:48:32 följande:
    Tack för alla era svar. Har nu googlat och läst massor. Skall kolla igen hur mycket hon har kvar i stolen. Men förhoppningsvis blir det inget byte. Visste inte att det var 4-5 gånger så stora skader vid krock i framåtvänd åkning än bakåtvänd. Det är ju riktigt illa.
    Vi har precis bytt bakåtvänd stol för Marcus, han är 107 cm lång. Vi hade en Akta Graco Cosmic comfort och den blev för trång så därför köpte vi en Britax Two way - funkar kanon!
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-12-04 21:28:50 följande:
    Då ska jag ta o fixa det nu då Stolen står hemma hos mina föräldrar så får ta o ringa dom så de tar med den imorgon...
    Tror vi bytte när Henric var 6 månader ungefär, han var ju en rejäl bit som växte ur babyskyddet snabbt!
  • Ocikatten

Ska de då vara helt omöjligt att hitta en väpnarlurv och vantar på samma webshop?? Är alldeles för snål att betala 60-80 spänn i frakt!! Drömmer

• Ocikatten
    jannah skrev 2010-12-05 14:50:35 följande:
    Lite OT nu, men ni som är lite hemma på Nova Star... Hur är dom i storlekerna? Tänker främst på tröjor och mössor nu... Dottern är 2½ år, ca. 92 cm. lång och väger 13-14 kg. Skulle vilja köpa denna: kidzshop.jetshop.se/nova-star-striped-t-grass... men vet inte om hon kan ha stl. 92/98? Det får ju gärna vara lite växtmån... Blir M bra i mössan?
    Vi har 92/98 till Henric som är 96 cm lång och väger 16 kg - sitter perfekt! Det skiljer inget på bredden till nästa storlek utan bara på längden och längden på armarna så det beror lite på hur man vill dem ska sitta. Henric är 2 år och har lite go mage fortfarande. Har även M i mössan som är alldeles lagom.
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-12-06 19:43:58 följande:
    Jaja men Stoffe har ju gett upp lite Nu ikväll ändrade sig dock Max..Nu är jag hans och pappas gullegris istället Medan pappa och Lova är en knasboll
    Knasbollar är ju hur gulligt som helst - här deklarerar storebror högt och tydligt vilka dummerjönsar vi alla är! Obestämd Och sen ska vi kastas bort!
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-12-06 20:12:29 följande:
    Är det sant? Har iofs inte pulver-Vanish men testar att lägga i låååång blöt med gel istället. *hoppas*
    Jag skickar lite pulver i ett kuvert - tror du vi kommer med på nyheterna då?! Drömmer
    *hoppas du får ren tröjan*
  • Ocikatten
    Mamma till Simon skrev 2010-12-06 20:24:24 följande:
    haha här får vi sparken jämt och ständigt av våran mellan kille
    "Vad är du för typ av människa mamma?" är en allvarlig fråga som dyker upp var och varannan dag med!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-12-11 18:00:12 följande:
    Här var det tomt idag.

Ingen som shoppar?
    Jag har shoppat traktor-tröjan! Orkade inte vänta på IllerHiller...
    Busfröt har ju alltid bra priser!
    Så det blev ett par velormysisar oxå, har inte provat dem från Småfolk så det blir spännande!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17