Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-11-20 20:23:54 följande:
    tror det blir samma här.. tar nått snyggt ur garderoben Som kanske inte har använts så många gånger...
    Åh skönt!!
    lillronya skrev 2010-11-20 20:29:16 följande:
    Måste nog säga att jag gjort så om jag bara haft killar.
    Men när ska man använda alla fiiiina klänningar om inte vid jul?
    Ok - U got a point! Får väl hålla med! Tungan ute
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-11-20 20:38:39 följande:
    vet du om de har rea på illerhiller?
    Tänkte mest efter jul när de hade lite rea nu efter sommarn.
  • Ocikatten

Ha, ha, ja det är minibebisar ni har, grabbarna här var 72 cm och vägde 10,5 kg respektive 74 cm och 11,5 kg på 6-månaders kontrollen! Skrattande

• Ocikatten
    h80 skrev 2010-11-21 13:59:05 följande:
    ååhh mätte precis lillans lurveoveraller. Hon använder fortfarande sin 68 (som är stor på henne) o jag vill ju börja använda 74:an. Nu jämförde jag dom.........o 74:an är mindre än 68:an
    Näe, fasikens vad surt!
  • Ocikatten

Ah, f*n vad de svenska shopparna verkar vara dåliga med att ta in just DE Småfolk-tröjorna jag vill ha...
    Ska man våga ha is i magen och vänta till vårens salg måntro?!
    Men nåååågon måste man ju ha..... Får rensa ut nåt gammalt ur garderoben så där blir ny plats! Drömmer

• Ocikatten
    Mamma till Simon skrev 2010-11-23 08:24:39 följande:
    Tack!
    Ja inte är det lätt, nästa år blir det förtryckta julkort med nån gammal tomte på Flört 
    Superfint, de är glada och tittar in i kameran allihopa! DET lyckades inte vi med två kids så därför får de ha varsin bild på julkortet...
  • Ocikatten
    HemmaHosSofi skrev 2010-11-23 19:07:27 följande:
    www.bloglovin.com/m/aHR0cCUzQSUyRiUyRmJhbWJpL... 
    Men åååååå.....
    Efter inköpet av lamm-tröjan har storebror här önskat sig en bondgårdströja mest av allt i välden och vad ser jag för print?!!?!? Hoppas, hoppas, hoppas att den kommer i långärmad tröja (inte med några fjolliga knappar eller så!!) Hjärta
  • Ocikatten
    HemmaHosSofi skrev 2010-11-23 19:46:01 följande:
    Jag tyckte det var tokfint! Känner dock igen det.. hittade inte någon det på salgen?
    Bondgårdsprintet kändes sådär.. Obestämd jag hade hoppats på bara kossor.
    Bah, bondgården gick hem här!! Skrattande
  • Ocikatten
    HemmaHosSofi skrev 2010-11-23 19:51:33 följande:
    En hel ladugård
    Japp, han ska bli bonde när han blir stor och älskar leka med sin bondgård med djuren! Samt köra en traktor då och då så självklart blir det en Småfolkströja med traktor oxå!
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-11-23 19:57:00 följande:
     blir säkert med lite rynk på
    Då får jag banne mig ta fram saxen o symaskinen - en bondgårdströja ska flytta in här!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17