Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-11-26 14:27:19 följande:
    Ocikatten: Förstår att du är nöjd med dagiskorten, de var ju superfina
    Tusen tack! Kyss
    Man är ju alltid orolig innan man får se dem...
  • Ocikatten

Jag gillade de färglada stjärnorna till tjej!! Men nu har jag ju ingen tjej... *he he*

Marcus har tittat och valt bondgård, tåg och safari! Maken har godkänt! Drömmer

• Ocikatten
    Stormis skrev 2010-11-26 21:34:55 följande:
    Nope, men nån åker nog imorgon? Vet att det snackades om det, men vet inte om nån mer är tillräckligt knäpp . Spec inte nu när de höjde priserna
    Njae, det var väl bara jag som var på och Lalalong hade inga vinterdäck!
  • Ocikatten
    Stormis skrev 2010-11-26 21:48:27 följande:
    Var det inte fler, lät ju som typ full bil där ett tag, men men, sånt som händer. Otur .
    Jodå det var full bil men hoppades av lite, precis som du skriver - sånt som händer! Det var väl inte meningen att vi skulle komma iväg!
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-11-27 20:01:57 följande:
    Jaa hon börjar bli så stor till sättet Dock växer hon toksakta så mina växalådor börjar svämma över... gudsonens syster på 7 månader är numera förbi henne i sina kurvor
    Det var precis så jag menade - vilken medveten blick o tjej trots sin ringa ålder!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-11-27 22:07:46 följande:
    JAg har inte gjort det, men har sidan uppe här. Hittade tretorns hockeyboots till mej själv för ett bra pris där.
    Vad? Var då? Vilken sida? Hur är den?
    Hockeyboots vill jag med ha...
  • Ocikatten

Va fasikens?! Hur tidigt kojsade ni ikväll? Tungan ute
    Bara jag som snart börjar ha tändstickorna i ögonen så trött jag är - NÄSTAN klar med hela kalendern åt grabbarna, det börjar ju på onsdag!! Drömmer
    Ja, ja ska snart hoppa i säng och drömma om overaller...
    Vi höres!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17