• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Eller äh, stl 92 måste ju finnas i alla jackor... så ja, frågan är storleken. Inget som finns hemma så jag måste beställa och vill vara ganska säker på saken.

• Jen80
    lillronya skrev 2010-08-22 22:43:29 följande:
    Tack!
    Jag har bild på N i en sån jacka. Kan leta upp den imorogn.
    92 blir nog bra.
    Ja, gör gärna det
    Zvartaliljan skrev 2010-08-22 22:38:21 följande:
    Godkväll

Bebis"lycka" här då kusinen blev pappa ikväll till en liten underbar tös

Så tragiskt bara att hon kom 6 dagar efter hennes farfars död

Att bli pappa och förlora sin pappa samma vecka är så hemskt...en sån glädje i en sån sorg

Men på tal om annat och som är mer till ämnet så verkar T gå bra just nu, fick sålt en del vinterkläder till ok priser nu, inte jättebra men jag är nöjd iaf
    Ja, usch va hemskt! Vet också en som blev pappa och förlorade sin pappa med bara några dagars mellanrum på samma sätt. Så fruktansvärt !

Jag har lagt ut en del nu, men råkat tabba mig på några och lagt lite för lågt köp nu tillsammans med gratis frakt... men men, fick ju de sålda iaf . De andra utan köp nu finns iaf kvar. Lade ut höstkläder nu och tänkte ta vinterkläder nästa månad. Kanske kan köra på vinterkläder redan nu då kanske?
  • Jen80

Ååååh, kan inte låta bli att berätta... Imorgon ska jag ner till Malmö och kolla in Molos vårkollektion. Spännande!!!

• Jen80
    stökmamma skrev 2010-08-22 23:05:08 följande:
    aaaaahh, va häftigt du måste hinta lite sen
    Ja, lite hintar ska vi nog få till .
    Men nu måste jag gå och lägga mig. Ska åka 6.15 imorgon zzzz....
    God natt!
  • Jen80

Hej hej i tråden!
    Äntligen är det lite höst idag. Ava fick ha fina nya jeans på sig idag. ett tips är att kolla på Kappahls modell "boyfriend fit". Jättefina jeans + att de har 50 kr rabatt.
    Igår var jag i Malmö och kollade in Molos alla vårkläder. Himmel vilken intensiv och lång dag det blev. Körde kl.6 på morgonen och kom hem kl.24. När vi var 3 mil från Malmö på väg hem så började bilen låta... mycket. Vi fick stanna och vi var helt säkra på att det var framdäcket på passagerarsidan som lät. Ringde en bilmekaniker jag känner och han sa lite saker det kunde vara. Jag kände på bultarna och så, men de satt fast. Sen fick Malin ringa en kompis från Malmö som kom och mötte oss medan vi körde sakta tillbaka mot Malmö. Han kände på ANDRA däcket fram och där kunde man skruva på bultarna med fingrarna. De satt helt löst!! usch, och då hade vi först kört i 110 km/h när det började låta...
    Kände oss som två bimbosar som bara kollade ena däcket när bilen faktiskt har fyra haha.

• Jen80
    Buttelina skrev 2010-08-24 09:34:34 följande:
    BERÄTTTTTTA LITE!!! nått litet print kan du avslöja!
    Skulle hört med dem vad reglerna är, men glömde bort det. Vet att de är ganska strikta. Ska ringa dem antagligen idag och lägga en beställning, så då kan jag höra med dem om det är ok att hinta lite . Lägger ju inte upp bilder och så.
    Men jag kan säga att de har ett tuffare print till tjejer, åt det rockigare hållet...
    Men jag måste kolla så det inte blir något. Isf hintar jag lite ikväll ...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2010-08-24 09:37:39 följande:
    Men berätta det väsentliga istället
    haha
    Vill gärna, men som sagt bör nog kolla först så det inte blir något tjafs. Men det fanns en del jag gillade och en del som jag tyckte man sett tidigare. Lite neonrosa kommer.
  • Jen80
    Buttelina skrev 2010-08-24 09:43:12 följande:
    blir det färgglatt till pok eller murrigt?
    Känns ganska murrigt för att vara vårkollektion tycker jag.

Usch, har lagt ut alla barnens vinterkläder på golvet och ska bestämma vilket som ska säljas och vad vi ska köpa nytt.
    Beslutsångest på hög nivå!!
    Vad ska mina barn ha?!? Ska man ha dem helt i Molos tvådelade + en overall till Ilon och kanske Ava (har två här hemma till Ava, men vet inte om hon ska ha dem).
    Den lila jackan är ju fin eftersom den är lite tjejig. och sen kanske svart byxa till. Grön jacka lutar det åt till Ilon och nån annan overall.
    Till Liam vet jag inte... eller usch, jag vet nog inte alls nånting .
    Hjälp mig !!
  • Jen80
    Tejja skrev 2010-08-24 09:40:43 följande:
    Jäklar vad läskigt! Har inte ens tänkt på att bultarna kan lossna...
    Usch ja, sen satt man och lyssnade efter det hela vägen hem...
  • Jen80
    Buttelina skrev 2010-08-24 10:09:15 följande:
    jag har en grön jacka 104 på fb ;)
    Tänkte köpa 110 till Ilon i år. HAn har 104 i sin gamla molo-overall, men jag tror jag säljer den och köper en i 110 som jag vet att han kan ha hela vintern. Funderar på att skippa deras vanloga overall och ist köpa den andra som är lite dyrare, men mycket mycket finare. Sambon tycker iaf helt klart den dyra i svart. Det är ungefär samma modell han hade förra året och jag gillar de mer...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17