Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Eller äh, stl 92 måste ju finnas i alla jackor... så ja, frågan är storleken. Inget som finns hemma så jag måste beställa och vill vara ganska säker på saken.
Eller äh, stl 92 måste ju finnas i alla jackor... så ja, frågan är storleken. Inget som finns hemma så jag måste beställa och vill vara ganska säker på saken.
Ååååh, kan inte låta bli att berätta... Imorgon ska jag ner till Malmö och kolla in Molos vårkollektion. Spännande!!!
Hej hej i tråden!
Äntligen är det lite höst idag. Ava fick ha fina nya jeans på sig idag. ett tips är att kolla på Kappahls modell "boyfriend fit". Jättefina jeans + att de har 50 kr rabatt.
Igår var jag i Malmö och kollade in Molos alla vårkläder. Himmel vilken intensiv och lång dag det blev. Körde kl.6 på morgonen och kom hem kl.24. När vi var 3 mil från Malmö på väg hem så började bilen låta... mycket. Vi fick stanna och vi var helt säkra på att det var framdäcket på passagerarsidan som lät. Ringde en bilmekaniker jag känner och han sa lite saker det kunde vara. Jag kände på bultarna och så, men de satt fast. Sen fick Malin ringa en kompis från Malmö som kom och mötte oss medan vi körde sakta tillbaka mot Malmö. Han kände på ANDRA däcket fram och där kunde man skruva på bultarna med fingrarna. De satt helt löst!! usch, och då hade vi först kört i 110 km/h när det började låta...
Kände oss som två bimbosar som bara kollade ena däcket när bilen faktiskt har fyra haha.