Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2011-01-10 18:48:53 följande:
    hmm ja tänkte ta buggan =P.... kanske inget bra val lr =P..den e ju så mkt mindre å mindre klumpig än maxi.-cosin...va tro ni?!?

vilken stl på klänning till melina i colibri?? stl 74 eller 80?? tro hon kommer väga lrunt 9kg på 1års å vara runt 75cm kanske?!?
    Mateo var 74,5cm, Maia 72cm på 1års. Du och Aniss är ju ungefär som mig och Felipe i längd...t.o.m lite kortare så jag tror nog inte Melina blir så lång...men man vet ju aldrig förstås. Vad säger hennes kurva?
    Jag tror du bör ta 74, absolut inte 80. Hon blir ju inte 1 förrän slutet av sommaren heller...
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 18:55:34 följande:
    Liljan: Idag kom paketet i lådan, slapp avi och ge mig ut
    Så mjuk och gosig åkpåse ju, lööööööööv!!

Har fotat min tjej i en kläning stl. 92 av vårens i Bt om ni vill se. Ska fixa in nu.
    Åhh vad skönt!! Blev riktigt orolig där ju *phjuu*
    Posten har krånglat mycket för mig, senaste är en köpare som fick en helt annan grej i sitt paket än det jag skickat, paketet var uppbrutet och ihoptejpat igen med ett visitkortsetui istället för klänningen jag skickat FörvånadFörvånad
    Vad sysslar de med på posten egentligen?? Tyckte att de skulle göra ett julklappsbyte eller?!?
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-01-10 19:46:14 följande:
    *fnissar*

Ja vad håller de på med?

Hämtade ut mitt paket idag och det var rätt kläder i det iaf...
    Tur det
    Du vill inte ha ett fint lyxigt kortetui fint inslaget i typ kinapapper o band o krafs då? För det fick hon tydligen istället för en klänning Förvånad Fattar fortfarande ingenting där....hon trodde såklart det var jag som skickat fel grej till henne, snurrig är jag men inte SÅ snurrig Och inte har jag då nånsin haft ett sånt kortetui hemma
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2011-01-10 22:30:47 följande:
    o hon e väl rätt smal med?! var lite rädd att de skulle vara stora i midjan. tack för infon.
    ja hon väger 16kg. Lite stora i midjan är de men inte så de ramlar av. De med print sitter bättre än de randiga, randiga sitter hemskt pösigt...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-01-10 22:33:01 följande:
    Kan bli för stora i midjan kanske. 104 sitter knappt uppe i midjan på Ella och hon är 100 cm
    Det skiljer typ ingenting i midjan mellan 104 och 116. Jämförde när jag köpte nya i samma print.
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 23:58:01 följande:
    Jag tog både 62 och 68 i klänning till Mini. Hatar för långa klänningar till bebisar,
    Kommer nog flytta hit en i varje storlek så småningom säkert
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 19:32:58 följande:
    Åhh vad skönt!! Blev riktigt orolig där ju *phjuu*
    Posten har krånglat mycket för mig, senaste är en köpare som fick en helt annan grej i sitt paket än det jag skickat, paketet var uppbrutet och ihoptejpat igen med ett visitkortsetui istället för klänningen jag skickat FörvånadFörvånad
    Vad sysslar de med på posten egentligen?? Tyckte att de skulle göra ett julklappsbyte eller?!?
    Mitt paket var uppslitet lite i ena hörnet så lite av overallen stack ut, det satt lite tejp där som halvt lossnat.
    Overallen var dock varken smutsig eller trasig.
    Trist när posten gör så.
    Men åkpåsen/overallen var ju helt underbart gosig, så mycket mjukare än lurvoverallen ju!!!
    Och Liandlosuiten var ju underbar den med, så fina färger.
    Jo jag älskar den åkpåsen, mjukare finns inte Hjärta Bara synd de inte gör dom större, hade velat ha en sån till Mateo
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2011-01-11 11:23:35 följande:
    har det kommit bebis i tråden??
    Jag vet inte om jag får lägga upp bilden...men det kom en liten tösabit inatt som är så fin Hjärta
    Tänk lilla stackarn som fått heta Arnold i evigheter Hoppas mammsen hittar på något b'ttre nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17