Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

hej hej...har följt er ett tag men inte skrivit nå förrän de va offeciellt. Snokas och de en hel del på fl.

Hoppas ja får följa min grav med er. ÄR i v.11 och detta blir vårt 3:e barn.
    Har mått superbra denna gång. där ett tag trodde ja att de inte var nått eftersom ja har mått piss med sönerna. de enda som visar att ja skulle vara gravid är den växande magen.

Melwin 070525 Malcom 090518 Bebis 101207
  • Ninnie81

Gått in i v.12 ida. Jippie..ska nog ta ett kort på magen snart. är som kul att ha och jämföra med sönerna.

på fre har ja inskrivning. kul kul, men ja bävar för alla prov eftersom jag är super nålrädd. är de enda som är nackdelen med grav...alla stick och sånt..ha ha..lite len ja vet.

hur mår ni alla? sj så har jag mått super denna gång. med första sonen spydde ja till v.32 och med andra till v.12.

nån om upptäckt att de börjat gå upp i vikt. än så länge står vågen still, får gärna göra de ett tag eftersom ja redan är lite mullig...

Melwin 070525 Malcom 090518 Bebis 101207
  • Ninnie81

Godmorgon.

här gjorde man morgon före 6. va inte de ja hade planerat men va gör man när lillebror tycker att man ska gå upp då.

var på inskrivningen igår. Gick bra. mitt järnvärde var 127 och blodsocker var 4,2 blodtrycket vet ja inte men de som va mindre kul är att ja måste göra en glukosbehandling för att se om ja är i riskzon att gå grav diabetes. har inte behövt göra de förr men nu hade ja för högt BMI så. ja ja får se men ja tror inte de är då men kan vara bra att kolla upp de iaf.

har nästa tid i v.16 och då ska vi lyssna på hjärtat. ska även i v.15 ringa och boka tid för ul. hade tänkt boka in på sambons födelsedag. får se om de går att få. han fyller år 14 juli.

ha en bra helg alla

• Ninnie81

Ser att de inte bara ja som har bebismage redan. fick tidigt mage med sista sonen och sen stod de still ganska länge.

idag kände ja bebis ordentligt för första gången. inte sparkar eller nå sånt utan ett riktigt fiskplask...har varit lite osäker tidigare men nu va ja inte de. så himla mysigt.

• Ninnie81
    MalakiW skrev 2010-05-25 21:12:11 följande:
    käraste du! Tack vännen! Hej vännenjo det blir tabletter. Först "igångsättartabletter" i morgon och på fredag ska jag få upprepat med tabletter vaginalt. Sen ska jag på återbesök om ca 4 veckor för att se att allt är normalt..Tyvärr har de redan dubbelkollat, så det kan jag glömma. Härligt för dem som fick uppleva att barnet ändå levde! Men naturligtvis hemskt att få ett falskt besked.Jag hoppas att att jag slipper bli skrapad, har förstått att det är "värre" att bli skrapad. Får hoppas att blödningarna sätter igång så att jag slipper detta.kramar i mängder!
    gör ont i hjärtat och ja beklagar eran sorg.  hoppas de går så bra som de kan gå och mina tankar ska va med dig i morgon.
  • Ninnie81

i morgon går ja in i v.13. ska om 2 veckor boka tid för rul. ska försöka ta samma dag som sambon om de finns tid då.

på tors drar ja till storstan alldeles ensam och hälsar på en kompis. karln får ta hand om våra älskade söner.

• Ninnie81

Whiii...idag är ja i v.13. Så nu har ja gått de 12 första kritiska veckorna och i morgon åkter ja till storstan

• Ninnie81

hej hopp alla. har varit borta några dagar i storstan och hälsat på en vän. har varit supertrevligt men huvva ja har saknat mina små älsklingar och stora med. får se när man har chansen att resa iväg när man blir 3 barnsmamma.

på ons går jag in i v.14. så nästa veckan ska jag boka in en tid för RUL. kul kul. på tis ska jag göra en glykosbehandling...någon som har gjort de?

ha en supertrevlig morsdag alla mammor

• Ninnie81
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-30 20:12:34 följande:
    Jag hade gly behandling med min andra graviditet fy fan säger jag bara det vidrigaste äkligaste jag någonsin varit med om blääääh hahaha Ja resa bort som trebarns mamma hmmm 'tänker'' haha vet fan alltså när men vi vill Jag längtar jag går in i vecka 13 på onsdag och vecka 13+6 (vecka 14) nästa dag då heheså har jag vecka 13+6 min Rul  
    ja huvva man längtar inte.

nu hänger ja inte med. går du in i både v.13 och 14??? ursäkta min tröghet just nu...ha ha...
  • Ninnie81
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-30 20:35:36 följande:
    Nej gumman hahahahaJag har tid till Rul vecka 13+6 alltså 1 ända dag tills jag skulle vara i vecka 14 hehe så ska det vara alltså jag ska på Rul om 9 dagar
    haha...ok då fattar ja..ledningarna är långa just nu
Svar på tråden December Bebis 2010 :)