Momalicious skrev 2010-08-13 13:21:30 följande:
Glömde förresten skriva att min bm sa att de kan göra så att man antingen blir hård i magen eller att man blir lite mer lös i magen. Och eftersom jag var hård i magen från början antar jag att det hade den lösgörande effekten hos mig. Inte fel!
Ninnie81 skrev 2010-08-13 08:31:18 följande:
i morse när ja och ungarna vaknade fick Melwin både se och känna bebisen för första gången. han vart helt lyrisk. sa även " mamma när ja var bebis och låg i din mage sparkade ja dig oxå" skön ungen min
gällande namn så älskar ja Melwin och Malcom så klart men även:
Milo, Milton, Vincent, Niko, Zeb, Mio, Elvis
Leya, Meja- Lee, Enya, Jolina, Cindy, Melissa, My, Vilja
vi har inte kollat på nå namn alls denna gång. Får bli i slutet, men ja har lite favoriter. Vill ju att de ska passa till Melwin och Malcom oxå.
Så jäkla mysigt! :) Hur gammal är Melwin? :)Låter så jäkla snyggt! Jag har typ glömt hur våran vagn ser ut för jag har inte sett den sen i maj/juni typ... 

Utomlands skrev 2010-08-13 12:33:58 följande:
tjabus allihopa!
har inte skrivit pâ jätte länge pga resor och mkt pluggande, men jag har koll pâ vad som hánder till och frân 

eftersom jag bor i spanien sâ vet nog ingen vad vagnen Jane Matrix e för nâgot, men i alla fall sâ beställde vi den förra veckan. om man googlar den sâ kommer de mânga bilder. 
är det nâgon som vet om homologerad liggvagn är lagligt att sätt i bilen i sverige? detta i stället för bilbarnstol de första 9 mânaderna. hoppas nämligen kunna komma hem och visa upp den lill* vid typ 4-5 mânaders âlder.
jag kan tyvärr säga att jag nog ocksâ har foglossningar :( ska till doctorn pâ tisdag och nu i veckan ska jag även fâ dricka glukos för att se sâ att jag inte har fâtt gravid diabetes. gör man detta i svea oxâ???
Namn namn och âter namn... Vi har tjej namn om de blir en kicka, Linnéa Maria, och om de e pojk, uy vad svârt!!! Alexandro (mix mellan spansk och svensk stavning), Elias gillar jag men inte min sambo, Pablo e ok, Tomas är oxâ bra men mest för sambons farfar hette sâ... oj vilket sjâ...
Jag har ingen aaaaning, vet inte ens vad en homologerad liggvagn är haha. Borde väl gå att googla misstänker jag.
Jag tror man gör glukos belastning i sverige, inte säker. Men tror bara det är om man misstänker grav diabetes? Kan ha fel här. Jag har inte gjort det (än) iaf utan min bm har bara tagit mitt blodsocker.
Tomas heter min sambo haha, fast det är bara en annan stavning på thomas. Det kanske eran Tomas är också?Gillar också korta namn även om just det där namnen inte är några vi funderar på.
Här är det typ Ella, Stella, Lily, Nova (favoriten är Ella) och Loke, Elliot, Milo, Dylan, Viggo osv. 
Melwin blev 3 i maj..är ingen lek att ha en 3 åring och 1 åring hemma nu...speciellt när ja har börjat få så djävulska sd...vissa gånger gör de riktigt ont