Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

Men du...varför orkar du lägga energi på en sån person. sj skulle ja bara skita i henne. menar om hon kan skriva så i en tråd med människor som hon egentligen inte ens känner kan ja bara tänka mig va hon säger till dem hon känner.

vissa människor vill bara ha andra att trycka ner eller prata illa om. jag har lärt mig att ta vara på den vänner som verkligen är mina vänner som finns där i vått och torrt. är de som betyder nå.

du får ursäkta mig att ja kanske låter hård men ja är såå less på personer som är falska.

förresten så har ja bm tid på tors. ska bli spännande att mäta magen. få se hur ja ligger till. däremot så ska vi göra lite prover för tydligen har ja nog magkatarr..har haft problem med magen i flera veckort...

• Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-08-23 23:14:43 följande:
    Jo jag vet, och det gör jag ju inte egentligen, men det känns så trist när hon är en av mina äldsta vänner, men samtidigt så har jag ju ingen lust med hennes skit mer. Men ja, du har ju så rätt, så rätt...
    Förtjänar verkligen bättre än så. Och jag HAR ju bra vänner med. Riktiga vänner.

Lycka till hos BM! Kommer inte ihåg när jag ska dit nästa gång ens hehe, får nog kolla upp det! :) 
    nä men varför skulle du. menar en bra vän ska ju kunna fastän de kan göra ont säga va man tycker och är man goda vänner ska man kunna ta de. menar man går inte bakom ryggen på en och gnäller hos andra.
    ta heller vara på dina riktiga vänner än henne.

hoppas bara mina värden är bättre denna gång än sist.
  • Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-08-23 23:30:47 följande:
    Nae, särskilt inte när det bara är bullshit liksom. Hon borde väl vara glad om hon inte fått det jobbigt med kroppen förrän vecka 31, så hade jag gärna med haft det! Är ju inte precis drömmen att ha dödsont i rygg och fötter varje dag.
    vissa verkar bara vilja att man ska tycka synd om dem och man de värre än dem så blir de sura...förstår inte vissa människor,
  • Ninnie81
    we wish for a baby skrev 2010-08-24 15:34:05 följande:

TACK!
    Hjärta

Känns så underbart, nu ska jag banne mig ringa in de nyar året med en bebbe i magen!
    Jag kommer fortsätta följa er vid sidan om till ni var & en har er bebis i famnen!
    Kram

åhh...va glad ja blir för din skull.  då får du maj barn precis som ja har, båda mina söner är födda i maj även jag. maj är ett bra år

nu måste ja få klaga lite...har i natt blivit så himla täpp i näsan. känns som snoret ska komma ut genom ögonen. har ont i kroppen och känner mig allmänt deppig. sen blr inte saken bättre av att min mage är i total kaos. har tydligen fått nå i magen. min bm säger att antingen är de en bakterie eller magkatarr. kul not. skulle ge va som helst för att bara ha slutkampen kvar av grav...
    förutom allt de där så verkar ändå bebis må prima ballerina...sparkar och har sig...var igår och sparka runt revbenen sen på min pissblåsa..mindre skönt

nä nu har ja fått gnälla av mig lite
  • Ninnie81

Saraklippan: va kul med en liten kille. blir lite avis vill oxå veta men nu var sambon såå bestämd så de får vi se när han/hon kommer. sj tippar ja på en kille till och gubben på en tjej.

har skrivit upp när vi tror den ska komma i min almenacka. blev datum, kön, vikt och längd.

i morse vaknade jag av att ja hade sånn kamp i magen. skulle vända mig från sidan till rygg och de gjorde så ont. fick som andas igenom smärtan. sambon kom hem precis från jobbet och fråga om ja hade börja få verkar. är andra gången de händer. INTE skönt allt.  funderar om de är bebis som ligger konstigt eller va de nu kan vara

i morgon ska ja till BM. hoppas allt ser bra ut. har inte haft så bra svar de sista gångerna. sen verkar min magen ha dragit på sig nån bakterie eller rent av magkatarr, men super mysigt att få lyssna på bebis och mäta magen.

• Ninnie81
    Sandragumman skrev 2010-08-25 19:16:17 följande:
    är de för tidigt med förverkar? kan man inte få sånt...
    har ingen aning..kanske kan vara de. är ju dock 3:e barn plus att ja har fått tätt ´med. ska prata med bm i morgon om de
  • Ninnie81

godmorgon brudar. ska alldeles strax till BM men ska först fara och lämna Malcom hos sin faster under tiden. hoppas de är bättre resultat denna gång

på lör går ja in i v.26

• Ninnie81

varit hos Bm nu

Blodtryck 105/56
    Hjärtljud: 138 sl/min
    Sf-mått i v.25+5: 25-26 cm
    Järn: 120
    Vikt -1,5 (sen inskrivningen)

Nästa tid i v.29.

däremot så sa hon att ja måste vara duktig på att göra kniövningar eftersom ja har riskt att kunna få framfall nu när ja har fått tätt mellan barnen. sen trodde hon att bebis låg med huvudet neråt.Får se om denna är lika seg med att fixera sig som sina bröder

• Ninnie81

hej hopp alla. ida har ja bara 100 dagar kvar.. jippie..nu börjar tiden gå fort. Sitter och väntar på att få fara och hämta min minsta på dagis. har haft inskolning med han i veckan. har gått hur bra som helst men däremot så har ja sett att de vart jobbigt för storebror att ha mig där hela tiden.

känns så konstigt att inte ha Malcom hemma längre. tycker tiden har gått sååå himla fort. var ju nyss ja kom hem med han från bb och nu har han börjat dagis.

säger bara till er alla förstföderskor. ta vara på den första tiden och året för de går sååå himla fort.

• Ninnie81
    TvåBlir3 skrev 2010-09-01 19:57:36 följande:
    Tjenare tjejer! Det är en sak jag undrar. Hur mkt kläder ska man ha hunnit och köpa innsn lillen kommit? Knns som att jag inte gör annat än att köper kläder till honom. VIll ju inte köpa för mkt kläder heller som han knappt hinner o använda.
    ett tips bara. tänk på att inte köpa allt för mycket eftersom man får endel av vänner och släkt och eftersom de små liven växer fort i början så hinner man knappt använda allt om man har för mycket.

ja har bara köpt 1 body och 1 byxa. ska köpa startpaketet från hm sen har ja endel kläder från killarna som är i neutrala färger.

Sen till nått annat. har haft en super jobbig dag ida. mycke sd och värk i musen. även endel värk i ryggen oxå.sprungit massor på toa och ja jhar även rosa aktiga flytningar. känner även att bebis ligger nedåt för den har börjat sparka endel på revbenen. inte skönt. ska ringa bm i morgon och höra hur ja ska göra.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)