Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-06-26 23:36:50 följande:
    Alltså GUD vad jag är trött på detta nu!
    Idag har jag i princip legat i sängen och gråtit halva dagen för att jag mår så illa. De senaste dagarna blir illamåendet bara värre, som det var när det var som värst. Så jag har bara varit helt uppriven och känt som att jag ska behöva må såhär hela tiden :( Inget alls kul!

men huvva gumman...förstår att de är jobbigt...har varit där, men vi får hoppas på att de blir bättre snart och att du bara får njuta av resterande delen av graviditeten...många kramar till dig
  • Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-06-26 23:43:34 följande:
    Fattade hur man gjorde i gissar-tråden. Jag gissade dock på mig själv, om det är okej
    ha ha..jo de är de,,,men du mena du inte 31/12 och inte 31/1?
  • Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-06-26 23:51:19 följande:
    Ja, jag hoppas verkligen det med. Allt suger bara. Kan inte göra nåt hemma så sambon får göra allt. Känner mig duktig som faktiskt orkar klä på mig kläder varje dag osv. Bara det känns som världens projekt. Men förhoppningsvis ska jag slippa detta snart. Annars sover jag resten av graviditeten ;)
    du ska se att de blir bättre snart. ändra åt dig på gissa-tråden. har du provat tabletter för illamåendet`?
  • Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-06-27 01:38:24 följande:
    Vad ändrade du åt mig? Ja tyvärr har jag ju det. Postafen, lergigan comp. Även testat primperan (?) men inget har hjälpt tyvärr
    i gissa-tråden...du hade skrivit fel bf...du hade skrivit att de var den 31/1 ist för 31/12...hoppas de va ok
  • Ninnie81
    MajMamman08 skrev 2010-06-27 21:31:51 följande:
    åh tjejer,ni skriver så dant hihi!!! själv hinner jag inget känns de som! Men e ju så fint väder,så e ute hela dagarna Sen blir de ju jobb då och då...hinns inte med så mycket när man jobbar heltid o sen ska laga mat o ta hand om lillen!!

I morron går jag in i v 17,helt sjukt och bara 2 veckor kvar till RUL,hur sjukt e inte det!!Ja denna grav med nr 2 bara svissar förbi utan att ja knappt hinner blinka!!
    kommer gå fort till dec känner ja,hehe!

Mitt illamående o kräkningarna e borta i varje fall,kan må illa lite,lite ibland på morronen,men de går över rätt fort!!

Hur va de med gravidförsäkringar nu igen?? någon som ska teckna en sådan där gratis??
    vilket datum har ´du rul? sj går ha ub u v,18 på óns och sen gar ha rul den 9:e,..längtar massor..hoppas ja blir flyttat åt rätt håll .
  • Ninnie81
    Emmaslemma02 skrev 2010-06-30 10:27:53 följande:
    15+0 idag :) igår kände jag bebis ganska tydligt i magen... jag la båda händerna för skojs skull på magen för att inbilla mig att kanske få känna utanpå... jag undrar om jag inbillade mej men det pickade lite nätt mot min högra hand det kändes lite märkligt, men det kan ju bara vara så att det kändes som att det pickade i handen i och med attjag kände det inuti mej :p men länge dröjer det nog inte fram tills dambon får känna på de han med ;)

Åååh längtar så mycket till ultraljudet den 9e juli.. Inte ens två veckor kvar ju :D

Hoppas det är bra med alla er andra!? Har ni känt lillen/lillan i magen än? :)
    har oxå rul den 9:e...längtar massor. börjar mer och mer villa veta könet. drömde i natt att ja fick en flicka, men de konstiga va att ja födde de hemma ensam och de var i v.20 men den va lika utvecklad som en bebis i v.38...gu vilka sjuka drömmar man kan ha.
  • Ninnie81

godmorgon alla...ska snart i väg til bvc med minstingen. ska se om han får sin 1-års spruta. har varit jätte förskyld i 1 mån nu.

men däremot så har ja lagt i en bild på magen i bildtråden..börjar bli go och rund nu .

än så länge ligger ja på -3 kilo sen inskrivningen...skönt för ja är nog rund redan...ha ha

• Ninnie81
    Karttikeya skrev 2010-07-01 11:38:16 följande:
    Haha ja, jag är gravid!! Tungan ute

Det är väl härligt att svettas, höhö!

Haha, som sagt, min mage har knappast blivit större, den är lika degig och halvtjock som vanligt ^^ Väger ju minst sagt några kilon för mycket.

Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Bebis, ge mig ett tecken på att du finns därinne!! Tungan ute
    du ska se att de inte är nån fara med bebis. vilken v, är du i nu? har inte heller haft nå symtom som ja hade med sönerna, men nu har ja börjat känna bebis så de känns bra.snart kommer bebis ge dig en puff så du inte behöver vara orolig mer. försök tänka positivt.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)