Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-07-01 12:16:54 följande:
    Ja, jag gillar också nya forumet.

Haha.. Jag har minst 25 kg att gå ner och då är jag inte ens "normalviktig" enligt BMI. Men jag har vägt 80 kg förut och det kändes skitbra. Mitt mål är inte att bli smal, utan att känna mig snygg. Fast jag kommer iof vara smal då, i alla fall jämfört med nu Skrattande Är också peppad på att gå ner i vikt. Har pendlat som en jojo i två år nu. Men, det får vi ta tag i när bebisen kommit och vi börjat landa i den nya tillvaron Glad
    Ninnie81 skrev 2010-07-01 12:01:33 följande:
    du ska se att de inte är nån fara med bebis. vilken v, är du i nu? har inte heller haft nå symtom som ja hade med sönerna, men nu har ja börjat känna bebis så de känns bra.snart kommer bebis ge dig en puff så du inte behöver vara orolig mer. försök tänka positivt.
    Nej, det är nog ingen fara, men man blir så nojjig när man inget känner... Känns som jag inbillat mig lite fladder nån gång då och då. Men det är svårt att avgöra. Jag är i vecka 15, går in i vecka 16 på lördag.
    ja de förstår  jag..va ja oxå i början...men ja tror alla är de mer eller mindre i början men som sagt så kommer de kännas snart ska du se
  • Ninnie81
    Mopplis skrev 2010-07-01 21:04:11 följande:
    Allright, hur går det med vikten för er tjejer? Själv ligger jag på minus 4- skynda långsamt :) ( ska ju helst gå ner 8 kilo eller 10 givetvis på inrådan av barmorska- inget jag själv hittat på haha)
    här ligger jag på -3 kg. hade hoppas på att inte gå upp så mycket eftersom ja hade högt BMI på inskrivningen, men min bm sa inget om de utan de är ja som vill vara duktigt och inte fara iväg med vikten.
  • Ninnie81

har med båda barnen sovit länge på magen och ja sover mycke på magen nu oxå eftersom ja verklige ÄLSKAR att göra de...bebisen i magen är så vaderad så de krävs mycke för att de ska bli i klämd.

nu känner ja bebisen dagligen. sprakar inte lika hårt som sina bröder har gjort...verkar vara en mer blygsam herre där inne...vet inte om de är en pojk men ja tror de. tror vi bara kan får pojkar

• Ninnie81

Tänkte få klaga av mig och tycka lite synd om mig själv

ida var de egentligen meningen att ja skulle jobba natt men ja har varit tvungen att byta eftersom ja har sååå fruktansvärt ont i ryggen. eller de sitter på höger sida. tror de är en ischiasnerv som kommit i kläm ordentligt. kan gå 2 sten sen hugger de till och tappar all kraft i höger ben..hela ryggen och höften smärtar. sambon var tvungen att hjälpa mig upp från soffan idag...vill bara dö och gråta för de göra sååå jävla ont. hoppas de försvinner tills i morgon så ja kan jobba natt då

lite synd är de iaf om mig

• Ninnie81

Linn...va kul med en kille till. sj så jag rul på fre. himla spännande...får se om man får en 3.e prins eller en prinsessa

3 barns mamma84 skrev 2010-07-05 22:16:57 följande:
    tänkte fråga er Flickor hur era livmödrar befinner sig ??
    Under eller på eller över naveln ??
    Min ligger på naveln exakt nu undrar jag hur ni har det jag är ju själv i vecka 16 17 på tor
    min går precis på magen och går in i v.19 i morgon men som sagt så är detta mitt 3:e så då är den ju större
  • Ninnie81
    Stoce skrev 2010-07-07 07:20:07 följande:
    Ojoj, today's the day! Kunde inte somna förrän efter kl. 02.00 någon gång, och sedan ringde sambons klocka 05.00. Han hade glömt att stänga av den, då han har lite sovmorgon idag istället för att åka på jobbet. Han somnade gott om, det gjorde inte jag! Så, tre timmars sömn, kommer nog bli trött under dagen här. Ultraljud kl. 09.00. Kan inte låta bli att vara lite orolig, även om jag intalat mig själv att jag inte SKA oroa mig längre.

Ang. människor som inte kan glädjas över ens graviditet... har en svägerska som uppmanar mig att absolut inte handla en pinal innan bebis är här, för "det kan mycket väl gå fel, och så står ni där med en massa saker utan bebis, INGENTING är säkert". Har valt att inte umgås med henne så mycket under denna tid. Jag behöver inte höra såna saker.

Idag ska vi på ultraljud, och få se vår sprattlande, sparkande bebis som mår så gott så, eller hur?!
    men så tråkigt att höra de. ja sånna människor vill man verkligen inte umgås med. de är bittra och avundsjuka personer som måste trycka ner andra bara för att de är olyckliga själv.

så himla kul med rul. du får berätta sen om hur de var med bebis och om ni kolla könet på den.

sj då har  ja rul på fre. har gått in i v.19 idag. snart är halva tiden förbi. sen går de snabbt
  • Ninnie81

2 barns mamma84: drack oxå hallonbladste när ja vänta senaste sonen. fick han samma dag han var beräknad. kommer ihåg att ja fick endel sammandragningar. däremot så gjorde ja en äcklig blandning av cintroner, honung, ingefära och cayeenpeppar och 1 liten vatten. man skulle drickan halva första dagen och andra halva dagen efter, ja kan lova att mina sammandragningar kom igång. dessutom så spydde ja som en gris men ja tror de beror på att ja hatar smaken av ingefära...ha ha

i morgon har vi rul. längtar massor. får se om vi kollar könet eller inte. är gode så sugen på de...men ja hoppas ja flyttas åt rätt håll om ja nu ska flyttas.

himla kul för er som fått se era små. ska försöka lägga in en bild i morgon på lillbebis

• Ninnie81

kikar snabbt in. ska börja göra mig klar för idag har ja Rul. så himla kul. får se om vi kollar könet. men efter 3 så har vi fått se våran pluttis. ha en superbra dag alla och sköt om er och trevlig helg

KRAM!!!!!!

• Ninnie81

hej hej

igår var vi på Rul och såg våran lillplutt..kollade könet mn ja fick en känsla på att de är en tösabit där inne. kolla lite extra och såg ingen snopp.
    däremot så blev ja flyttad till den 15 dec, men de tar med en nya salt eftersom då stämmer inte min mens alls och ja vet vilkn dag ja hade sista mensen. så nu är man i v.18 igen och jag som räknade ner tills man hade gått halva tiden. ja ja spelar inge roll för ja är så glad att bebis mår bra tro de blir en liten bebis denna gång.

ha en bra helg alla och snart är vi i slutkampen

kram på er alla

• Ninnie81

ha ha...ja mena att vi INTE tog reda på könet...skriver lite för fort bara.

TattooedPrincess skrev 2010-07-10 22:07:48 följande:
    hej ttänkte ansluta mig till denna tråd. har två barn sen tidigaere å väntar trean 12 december
    Välkommen till tråden. har bf den 15 dec. och detta är oxå vårt 3:e barn. har 2 pojkar se tidigare. hoppas du fått må bra.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)