Stoce skrev 2010-07-07 07:20:07 följande:
Ojoj, today's the day! Kunde inte somna förrän efter kl. 02.00 någon gång, och sedan ringde sambons klocka 05.00. Han hade glömt att stänga av den, då han har lite sovmorgon idag istället för att åka på jobbet. Han somnade gott om, det gjorde inte jag! Så, tre timmars sömn, kommer nog bli trött under dagen här. Ultraljud kl. 09.00. Kan inte låta bli att vara lite orolig, även om jag intalat mig själv att jag inte SKA oroa mig längre. 
Ang. människor som inte kan glädjas över ens graviditet... har en svägerska som uppmanar mig att absolut inte handla en pinal innan bebis är här, för "det kan mycket väl gå fel, och så står ni där med en massa saker utan bebis, INGENTING är säkert". Har valt att inte umgås med henne så mycket under denna tid. Jag behöver inte höra såna saker. 
Idag ska vi på ultraljud, och få se vår sprattlande, sparkande bebis som mår så gott så, eller hur?! 

men så tråkigt att höra de. ja sånna människor vill man verkligen inte umgås med. de är bittra och avundsjuka personer som måste trycka ner andra bara för att de är olyckliga själv.
så himla kul med rul. du får berätta sen om hur de var med bebis och om ni kolla könet på den.
sj då har  ja rul på fre. har gått in i v.19 idag. snart är halva tiden förbi. sen går de snabbt