December Bebis 2010 :)
Sådär, nu har jag läst igenom allt så ska svara:
Först, ja det var himla skönt att allt gick bra med sambon. Det var ändå en buss han krockade med så det kunde ju gått bra mycket värre om det inte var för att väglaget var som det var och det bara gick i 30 nånting. Men det var tillräckligt för att förstöra bilen iaf. Som tur är har vi helförsäkring så antingen blir den lagad eller så löser försäkringsbolaget ut den, och vi hoppas på det sistnämnda eftersom vi ändå planerade att byta bil.
Tack för stödet ang dumma kommentarer. Vet inte varför min mamma (och andra människor) håller på som dom gör men det är irriterande. Får se hur hon blir efter förlossningen men är hon "jag vet bäst" då med så kommer jag säga, vänligt men jäkligt bestämt, att det dels är 21 år sen hon fick barn, dels var hon ensamstående med en väldigt krävande bebis och dels så är det vårt barn och vi gör som vi vill.
Ondar: Skönt att höra att man inte är ensam! Vi får väl helt enkelt låta dom dras och sen visa att dom har fel.
Emelle: Ang att bo utanför stan och ha långt till förlossningen. Ja, vi är lite nervösa över det. Och jag är mer nervös nu när vi inte har vår stora, säkra Saab. Det tar ca 1,5 timme, lite mindre, till förlossning härifrån i bra väglag och kanske lite mer tid än så om vi måste åka till Mölndals sjukhus som ligger lite längre bort än Östra. Detta i bra väglag alltså. Om det är kasst väglag och snöstorm så kommer det ta bra mycket längre tid. Så vi hoppas på att det är bra väder, annars kommer vi nog ringa ambulans.
Linn78: GRATTIS! Snart kommer det alltså ytterligare en liten trådbebis. Härligt!