December Bebis 2010 :)
2barnsmamma: ni får stå på er! Fattar hon ändå inte kan ni ju säga till sjukhuset att ni inte vill ha henne där. Det är ert barn, inte hennes!
2barnsmamma: ni får stå på er! Fattar hon ändå inte kan ni ju säga till sjukhuset att ni inte vill ha henne där. Det är ert barn, inte hennes!
Måste förresten hålla med om det där äckel-pratet man håller på med. Jag och min sambo hälsade på en kompis och hennes sambo och deras nyfödda bebis. Vi satt typ och pratade om slemproppen, avslag och sånt framför våra män och dom reagerade inte ens. Sånt är ju endast okej när man är gravid. Hade vi suttit och pratat mens och vanliga flytningar som ogravida över fikat hade dom väl dött ;)

Ondar: så länge det är en vagn som är platt så är det inga problem :)
Lillsnurr: tror inte du ska vara orolig. För nån vecka sen eller två fick jag några droppar rent blod utan slem och BM på förlossningen sa att så länge jag känner bebisen som innan så är det ingen fara utan att jag troligtvis bara börjat öppna mig lite. Men ring och hör med dom om du är orolig!
ÅÅÅÅH det känns lite som "alla andra" får bebis men inte jag. Vet att inte alla andra är på G men usch vad trist det känns att vara sist typ. Är rätt inställd på att det inte blir bebis förrän januari iaf..
Saliva123: heja heja!
Håller med 2barnsmamma, varje gång man loggar in har nån fått värkar eller så har någons vatten gått, en slempropp har lossnat osv. :p
Längtar tills jag kan skriva att jag har värkar eller så. Men nu nöjer jag mig med att skriva att jag har förvärkar ;)
Är det någon som har erfarenhet av att ha för lite fostervatten? Det gör nämligen ONT när han rör sig och det har det aldrig gjort innan så antingen har han vuxit jättemycket på två dagar eller så har jag lite vatten. Eller nån annan förklaring men ja, jag vet inte.
Jag vet inte. Känner mindre rörelser men det kan väl vara för att det är trångt nu. Men när han väl gör sig till känna gör det ont - i huden.
Åkte nån in inatt?