December Bebis 2010 :)
Och Jag älskar mannen i mitt liv, ÄNNU mer! Hur Är detta möjligt?
Hur kommer det sig att du blev snittad? Har glömt, ifall du har skrivit det. Jag är lite glömsk
Emelle: ja, man får försöka trösta sig med det, fast det hjälper inte så värst..
Willesmamma: ring! Det är en order!
Usch, drömde i natt att vattnet gick och när jag vaknade var hela trosan och bäddmadrassen blöt! Försökte lukta på det men det luktade ingenting speciellt, men fick såklart för mig att det nog luktade lite sperma, och det var inte kiss. Men det har inte kommit nåt mer så jag antar att det var världens flytning? Dessutom kom det ännu mer när jag gick upp till toan. Men hade det varit vatten så borde jag ju läckt nåt mer, eller? Min gissning är som sagt två rejäla flytningar.
Ja, fast jag har varit uppe sen nio och grejat och mina trosor är snustorra så det kan inte ha varit vatten tror jag, då borde det kommit nån liten droppe. Men det har varit torrt sen jag bytte trosor i natt. :)
Jag ska nog införskaffa hallonbladste nu snart. Kan man beställa från internet?
Tror inte det funkar för att starta en förlossning, även om det hade varit trevligt haha, men eftersom det ska ha så mycket andra bra effekter på kroppen så kan det ju vara värt att testa. Det råder dock delade meningar om hurvida det är gott eller ej, så är det äckligt tänker jag inte tvinga i mig det haha.
Fortfarande torr i trosan. Tror det måste varit en jäkla massa flytningar, usch! Men hellre det än vatten såklart. Såvida jag inte kissade ner mig två gånger och det var både lukt och färgfritt. Fast nae, det går inte heller eftersom jag gick på toa och kissade jättemycket efteråt haha.
Gav mig på att måla tånaglarna förut... Förstår varför jag inte gjort det tidigare under graviditeten - det är omöjligt. Nej omöjligt är det väl inte, men det är jäkligt svårt och blir fult
Målade mina fingernaglar också, var ett tag sen, och jag inser att händerna ser allt annat än vackra ut för de är så fulla med vatten.
Vad tråkigt att så många känner sig deppiga. Det jag mår dåligt över är min brist på sexlust. Känner mig riktigt äcklig och ful vilket inte direkt gör att jag är sugen. Är så rädd att jag aldrig ska bli mig själv igen. :( alla ni andra verkar ju ha hur mycket och bra sex som helst. När vi hade sex för nån vecka sen var det första gången på flera månader. Kanske 2-3. innan graviditeten var det varje dag.
Jag orkar inte må illa!!!!!!!!! Nu får jag fan nog, vill inte vara gravid mer. Hatar allting!
Reseersättning finns ju men vet inte exakt hur det funkar. Vet att sambon fick typ 21 kronor för en resa på ca 10 mil tur och retur :p