December Bebis 2010 :)
Kul, har knappt sovit. Är det fullmåne nu? Kan bli så för mig ibland då. Är skittrött men har legat vaken sen ett. Himla tröttsamt. Dessutom är jag hungrig nu så får nog gå upp och äta lite nu haha.
Kul, har knappt sovit. Är det fullmåne nu? Kan bli så för mig ibland då. Är skittrött men har legat vaken sen ett. Himla tröttsamt. Dessutom är jag hungrig nu så får nog gå upp och äta lite nu haha.
Grattis 2barnsmamma! :)

Sitter och äter lite mellis (haha, hatar det ordet!) och laddar upp inför att åka och handla och lite annat småtråkigt. Ska dock till BM sen (verkar som att hela tråden skulle till sina barnmorskor idag haha) och det ska bli kul att se hur magen växt och sådär. Måste ta upp min klåda med BM, den blir bara värre och värre och tar hon mig inte på allvar så tänker jag åka till förlossning och inte åka därifrån förrän nån tar mig på allvar. Min mage är helt sönderriven, så det är inte ens skönt att klia längre för det är bara sår på hela magen, men ändå så måste jag klia. Fy bubblan!
Nej, nu får jag snabba på, vill ha gott om tid på mig när jag ska köra i snöovädret!
Varit på sista föräldragruppen. SÅ AVUNDSJUK! En tjej som var beräknad 20 december fick sin lilla flicka igår kväll. Så hennes man var där ensam. Åh, vill också! Var iaf jättemysigt idag
Sen var det BM-besök för vecka 35 efteråt. Är i vecka 34+3 idag.
BT: 130/75
HB: 127
Blodsocker: 5,0 (efter två bullar och ett glas juice haha)
SF: 34
Hjärtljud var 138
Ingen äggvita i urinen
Och BM sa det bästa av allt, att hon trodde jag skulle föda tidigare än BF!
Hon sa att nästan alla som väntar pojkar på vintern föder i vecka 37-38, vilket jag GÄRNA gör! Hoppas hoppas!
Bebis är dessutom fixerat och ligger låååångt ner så det var ju trevligt att höra. Känner ju att han gör det liksom, eftersom jag gått från kissenödig nästan hela tiden till HELA tiden.
Så nu håller vi tummarna att vår lilla kille gör som min BM tror och ploppar ut om två-tre veckor
Caroline L: välkommen! Ja, det finns flera här i tråden. "Ondar" har bl.a. Gjort vändningsförsök. Sen finns det fler, men kommer inte på vilka riktigt.
Emynem: det är möjligt, var lite disträ just då haha. Vi hoppas det stämmer iaf! :)
Usch, jag mår så jävla illa. Kommer i intervaller, som värkar typ. Hoppas och ber att det inte är magsjuka eller så för det orkar jag verkligen inte :( blä!
Verkar vara magsjuka eller nåt sånt. Fy fan.
Det var inte magsjuka! Började må illa i natt och vid sex fick jag kräkas, sen blev det bättre. Nu mår jag pyttelite illa till och från men inget som tyder på sjukdom. Himla skumt.
Linasmamma: bebisen roterar ju massa när den är påväg ut så det kan den allt. Bara det att den inte kan komma "upp" igen :)
Älskarnova: fy, era stackare! Sånt är väl det sista man vill ska hända, särskilt så nära inpå förlossningen :(
Ang att ringa hem sin karl. Min sambo jobbar nästan alltid såpass nära att han kan vara hemma på 10 minuter-en kvart. Tror dock inte jag kommer vänta alltför länge, då det tar nästan 1 och en halv timme till förlossningen. I värsta fall jobbar min sambos pappa ett par minuter härifrån och får agera taxi om det skulle behövas.
Jag ringer när det känns rätt helt enkelt.