Oh shit, snacka om att jag fick världens jäkla hjärtattack när jag gick och kissade och det var BLOD i trosorna. Det har jag ju inte direkt sett på 8 månader så jag fick panik. Ringde förlossningen men hon sa att det inte var någon fara, men att jag skulle hålla koll på det. Hon trodde det kunde bero på att jag hade några värkar igårkväll. Hur mycket jag än vill att han ska komma snart så känns läget allt annat än perfekt nu när jag verkligen är SNORFÖRKYLD. Så, det är bara att vänta och se.
Jaya skrev 2010-11-24 08:30:14 följande:
Hej alla! Nu har sammandragningarna lungat sig rejält. Har sovit hela natten. Är dock superförkyld, tung i huvudet och snorig, men bebisen verkar vilja stanna där inne. Ska inte till BM förrän den 6:e december.
Idag ska jag göra ett försöka att städa, byta gardiner och adventspynta lite. Hatar egentligen att pynta efter årstid. vill helst ha det stilrent och harmoniskt omkring mig. Massa "kludd" överallt ger bara ett stökigt inrtryck. Men men, får väl försöka pynta liiiite i alla fall så sambon blir nöjd.
Hoppas förkylningen ger med sig till fredag i alla fall. Då ska vi till familjerätten och bekräfta faderskapet och ansöka om gemensam vårdnad.
Åh, så du har också åkt på en riktig dunderförkylning. Så kul för oss

ÄlskarNova skrev 2010-11-24 08:21:27 följande:
Håller med om sömnen! Sover med en avlång kudde och en vanlig kudde bakom och framför mage/rygg. Men tycker inte det hjälper längre..

Det är bökigt och man blir kissnödig, och då ska det stökas med det me.
Man kan knappt andas och det spjärnas åt ALLA håll och kanter. Bebis-kom ut nu!
Är förresten i vecka 39 idag!
Vi har två namn vi fastnat för: Arvid och Elliot. Nova tycker Olle, och det gillar vi med men passar inte riktigt ihop med övriga namn. Vill iaf inte bestämma namnet innan vi sett hur han ser ut och passar till.
Ni då?
Elliot är ett av våra förslag med, får se vad det blir i slutändan

Emynem skrev 2010-11-24 08:17:25 följande:
Godmorgon min damer!
FY sjuttsingen vad man sover dålig nu mot slutet. Vaknar 100 ggr om natten och ingen ställning är skön att ligga i. Gör ont i armar, ben och rygg. Sen ifall man vänder på sig så får man en massa SD.
Sen sitter man som ett vrak på morgonen när lillen vaknar och vill upp. Tur att han går på dagis så man kan sova lite på dagarna. Är helt slut och lider av fruktansvärd huvudvärk!
Nu vill jag bara att mini ska komma så man kan bli människa igen :/
Hur har ni här inne gjort med namn på mini, har ni "bestämt före" eller tar ni det när mini är född?
Håller med dig till tusen om sömnen! Usch. Och huvudvärken med för den delen..
Vi har en hel del förslag men vi väntar tills bebisen kommit ut. En kompis till mig döpte sin flicka i magen och när hon kom ut såg hon inte ut som det namnet, men det blev liksom det ändå för att de kallat magen för det så länge åså. Jag har varit lite rädd för det hela tiden så jag vill vänta tills han kommer ut och verkligen se vad han ser ut som. :)