ludicrous skrev 2010-12-19 22:14:08 följande:
Haha trodde aldrig jag skulle säga detta, men fan så skönt att bebis ligger i magen just nu!! Det e sjukt mkt snö här och det slutar inte snöa! Det är oplogat o skulle vara typ omöjligt att ta sig fram med barnvagn!!! Sambon har ju bilen till jobbet så vi skulle vara helt isolerade med en bebis nu!
Nej idag är jag helt tillfreds med en 2011bebis :)
Nu har jag för mig att du har jäkligt nära till förlossningen, men jag känner samma fast mer pga att jag verkligen INTE har lust att få värkar och behöva ut och åka i dethär pissvädret. Snöröjningen funkar verkligen inte här, det är som om kommunen blir förvånad över att det blir vinter varje år och dom som plogar vill inte slösa på bladen så dom kör inte ner plogen hela vägen i marken = det syns ingen skillnad före och efter plogning. Är också heeelt tillfreds med 2011 bebis nu, fast bara för det lär det väl bli på julafton. Suck!
Emelle skrev 2010-12-19 21:59:25 följande:
Ja nu vid kvällens foto-shoot så kan man ju tydligt se att vår bebis inte gjort ett smack för att glida neråt!
2011 bebis...säger ju det!!
(och jag vet inte hur sambon tar kort, med värsta blixten...så där blek har jag inte blivit på två veckor..

)

Oj, är du sådär brun som på v 38 bilden? :O Himla fin mage har du i alla fall!
Undrar hur många vi är kvar som faktiskt har bebisen i magen fortfarande? Borde uppdatera den där listan någon dag hihi.
Vi såg precis på
världens sämsta julskräckis. Det finns normaldåligt, jättedåligt, extremdåligt och så finns det den här filmen. Usch!