Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Det kommer gå super majorima! Du är så jäkla duktig! Tänk så skönt att inte behöva göra nåt sen mer än att ta hand om dig! :)
    Heja heja!

• Momalicious

Stefanie: Gud vad spännande! Ni har säkert åkt in nu! :) sa ju att du skulle vara näst på tur får se om jag har lika rätt med emelle också!

• Momalicious

Majorima: det verkar inte funka för mig iaf hihi, som tur är! Är så glad att magsjukan kom INNAN jag har en nyfödd bebis att ta hand om. :)

Tack gullrumpa! Mår mycket bättre! Inte spytt på över 12 timmar så nu gäller det bara att drickadrickadricka för jag är så törstig.
    Du som är vår allvetande lilla sjuksköterska, hur länge smittar man efter man slutat spy? :)

( det där med allvetande ssk lät drygt som fan märker jag, men inte alls så jag menar!)

• Momalicious

Insåg precis att jag sovit hela natten utan att hå upp och kissa. Det har inte hänt sen i juni eller nåt. Helt jättekonstig känsla!

• Momalicious

Nä det får vi inte hoppas! Men hon kanske vill komma in i rutiner och så innan hon tänker på att sätta sig vid datorn. :)

• Momalicious

Det är ju inte säkert att man ändrar från "gravid" till "förälder" det första man gör heller :p

• Momalicious

Haha nää. Har inga diarréer sen igår heller. Imorgon ska vi provköra "vår" bil och känns allt bra köper vi den. Skönt i så fall! :)
    Det värsta nu är att jag har grym halsbränna men det känns starkt för magen att ta nåt mot halsbrännan även om jag inte mår dåligt längre. Jobbigt läge! ;)

• Momalicious

Wow, vilken berättelse småstadsbönan!

Alltså våra grannar kissar kopiösa mängder! En gång i kvarten går någon och kissar så det skvalar. Låter helt sjukt mkt! Undrar vad dom gör egentligen, dom är bara två personer. Haha.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)