December Bebis 2010 :)
Åh grattis willes mamma! Låter som en bra och snabb förlossning! :)
Längtar efter att få se underverket :)
Åh grattis willes mamma! Låter som en bra och snabb förlossning! :)
Längtar efter att få se underverket :)
Nu har vi gjutit av magen. Gick bra förutom lite gipsvatten som rann ner mellan benen och gjorde så att håret på låren fastnade i trosorna
Typ hela mitt inlägg försvann och jag orkar inte skriva om. Kan inte sova trots knappt någon sömn sen torsdags.
Känner mig orolig och konstig i kroppen, som om jag glömt nåt eller så. Ska till barnmorskan imorgon bitti så hade varit trevligt med lite sömn. Känner mig dock helt klarvaken så blir nog inte än på en stund. Suck.
Ludi: vet precis hur det är! Jag drömde att vattnet gick i natt så nu är jag jättebesviken att det bara var en dröm.
Yay, lyckades få några timmars osammanhängande dålig sömn. Vill bara somna om helst!
Emelle: usch vilken start på morgonen, din stackare!
Jag ska till BM nu efter att knappt ha sovit, är sååå trött. Har god lust att "skolka" men det kommer jag ångra haha. Vill veta statusen på tappen med. Hoppas jag inte somnar när jag kör bara.
Cissi: i så fall kommer vårt barn ALDRIG komma haha! Men hoppas det stämmer för er skull! :)
Sådär, nu har jag varit hos BM.
HB: 124
BT: 130/70
SF: 36 cm
Urin: 0/0
Men viktigast av allt. Det var typ inget kvar på tappen och jag har börjat öppna mig, öppen ca 1/2-1 cm. Det betyder ju inget egentligen, mer än att värkarna iaf gjort nytta! Skönt! :)
Ja jag hade blivit sur om jag haft så ont och inget hade hänt!
JÄKLAR vad svullen du är! :( och jag som tycker jag är svullen.. :o
Cranium: välkommen!
varför blir du igångsatt?