Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Alltså fy vad deprimerande! Har fått en hemorrojd och den gör pissont, och var jag än läser så verkar det som att har man väl fått det så har man det för alltid och det är skitsvårt att få det bortopererat. Vafan, jag vill ju inte gå runt hela livet med hudflärpar i rumpan och verkligen inte hemorrojder! Någon som har erfarenhet av hemorrojder för jag har aldrig haft det innan och vet således ingenting känns det som

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Idag har jag varit iväg och träffat kompisar. Faktiskt skönt att komma utanför lägenheten lite, man blir ju så rastlös!

Jag har iaf slutat leta symptom nu. Längtar såklart efter bebis men 16 dagar känns helt okej att vänta faktiskt. Vill INTE få senare än söndag iaf!

Sambon kommer vara ledig från den 23e till den 3e med full betalning. Det är tydligen segt på jobbet så hans chef gav dom extra julledigt! Inte mig emot! :)

I helgen ska vi kolla bilar, baka pepparkakor, köpa videokamera, köpa julskinka och allt annat viktigt, typ gran, julgransbelysning. Puh! Tänk att det redan är jul om en vecka. Och imorgon går jag in i vecka 39! Wow!

Tips! Har man fast internet från Telia ingår mobilt bredband! Hur bra som helst om man vill ha spotify under förlossningen eller internet på bb :)

• Momalicious

Hehe och det är inte ens en sådan tanke bakom vår fullspäckade helg ;)
    Jag har faktiskt varit här och kikat men eftersom jag skrev nästan sist ville jag inte börja också haha.
    Har sån jääävla "mens"värk och nån molande värk i ryggen, aj aj. Ska ta ett par panodil och se om det hjälper så jag får sova lite till! Äter lite frukost också för jag vaknade vid fem och var hungrig haha.

Skönt att du sovit gott!

• Momalicious

Ja samma här, varannan dag ungefär. Uscha. Ja, jag tycker dessutom om att sömnen gör så att dagarna går fortare. Låter sjukt deprimerande haha, men att sova sig närmare bebis är trevligt. Livet blir ju generellt bättre och lättare när man sover ordentligt! :)

• Momalicious

Jag behöver tips. Har SKITONT imagen, livmodern. Som en brännande, frätande känsla som kommer och går precis som förvärkar. Väldigt tätt dock.. Sitter även bak i ryggen. Vad kan det vara? Blir så orolig då det känns så hemskt.

• Momalicious

Det är inte förvärkar jag har, vet hur det känns. Och här kommer inte födas barn snart heller, jag kommer gå över har jag ju sagt!
    Mamma smurfen: ring förlossningen men tror inte det är nån fara. När det hände mig sa hon att så länge bebisen rörde sig så var det ingen vara utan det kunde bero på att jag börjat öppna mig eller om jag haft sex nyss osv. :) men ring om du är orolig!

• Momalicious

Ja det är sant. Det var ju en här i tråden som gick och var öppen fyra cm i flera veckor utan att nåt hände. Men eftersom dy har känningar tror jag det blir snart.

• Momalicious
    Karttikeya skrev 2010-12-17 12:58:47 följande:
    Sådär ja! Nu är det råplugg inför tentan på onsdag som gäller, sen får jag lov att vara mammaledig Glad Hade seminarium onsdag och torsdag och tenta idag, nu är jag TRÖTT! Fick dessutom springa en extra runda till och från bilen i morse då jag glömde miniräknaren där.. Ajajaj säger jag nu!

Ikväll ska jag vara chaufför, men mer än så tänker jag inte hitta på. En kompis kommer hit och myser, fina grejer. Glad
    Jag drömde att du föder barn den 22:e, så vi får hoppas att det är EFTER tentan isf!

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
Svar på tråden December Bebis 2010 :)