December Bebis 2010 :)
¨Håller på att julstökar för fullt, och än så länge är allt lugnt FATTAS BARA att det sätter igång fram emot kvällen nu, nästan skrattretande i så fall! Men vad gör man, det blir såklart fantastiskt vilket som
Vad på julfest med kollegorna häromdagen, superkul att socialiera men börjar bli riktigt less på allas åsikter när man absolut inte ska föda...juldagarna såklart vore SÅ synd om barnet, och menlösa barns dag är ju dömt till olycka, nyår och nyårsdagen INGET kul det heller och mammas födelsedag är väl inte heller kul för då får man ingen egen dag. INTE så många dagar kvar då! Nej julafton helst inte men annars spelar det verkligen ingen roll, kommer vara så efterlängtat vilket som
Jag är också reeedigt trött på att folk ska hålla på och kommentera när man föder. SOM OM MAN KAN BESTÄMMA DET SJÄLV?! Varje gång nån frågar när jag är beräknad så får jag alltid höra "jamen då kniper du väl till januari". Jaha, så får jag värkar på julafton så går världen under? Visst, det är verkligen inget drömscenario för mig heller men händer det så händer det och det går ju inte att göra nåt åt. Barnet kommer ju, som alla säger, när det är redo och råkar det vara redo på julafton, menlösa barns dag eller nyår så må det vara så.
Så irriterad på det. Och det är ingen idé att bli irriterad för ALLA håller ju på så. Och skulle det sen råka vara så att man föder på t.ex. julafton lär man ju få höra det i all evighet också, hur dum man var som födde barn då.
Nä, så skönt att få ur sig lite aggressioner. Är nog mest irriterad på att jag inte får vara med och julhandla mat hihi.
Är väl härligt med en fräck bil. Tycker så om våran vi köpte också, hihi.
För du är väl precis som jag student/arbetslös? Eller vad har jag nu missat...