December Bebis 2010 :)
Nu är jag uppe ur badet! Himla skönt att mjuka upp lederna lite och bli ren och fräsch.
Enda negativa är att kattungarna (som inte är så små längre, hela fyra månader) passade på att riva halva vardagsrummet medans jag låg i badet så det blir städning för mig nu. Åh så kul
Skönt att det inte bara är jag som klagar hehe. Men ingen har sagt att det är enkelt att vara höggravid!
Nu ska jag iaf föna håret och fixa till mig lite och sen ge mig på städning och lite lunch. Måste även ta tag i BB-väskan snart. Fattar inte varför jag har så svårt att få det gjort. Tycker det är skitsvårt att veta vad man behöver i klädväg, för allt beror ju på bebisen och så. Vill inte bara ta med mig kläder i stl 50 för tänk om han är större än så och vill inte ta med för lite ifall han kräks/kissar/bajsar och ja... Krångligt! Samtidigt vill jag ju inte ta med halva huset haha. Nåja, det ger väl sig. Man kan inte vara proffs på allt!
Hon är världens snällaste bäbis (peppar peppar).. sover hela nätterna och vaknar bara när hon vill ha mat eller har bajsat.. sen somnar hon med en gång igen, oftast med tutten i mun.. En riktig mammagris är hon också, pappa har svårt att trösta henne de få gånger hon vart ledsen, bara mamma som duger.. Men sambon lär sig väl han med så småningom..