December Bebis 2010 :)
Jag hade sf-mått 34 när jag var hos bm i onsdags (bf samma dag som dig, du minns
Grattis WillesMamma!! Herre jistanes vad fort det gick!!
urk jag är så trött att det värker i kroppen, känner mig inte det minska utvilad. Men det har varit en annan slags trötthet sista dagarna, som att det liksom inte går att hålla sig vaken och så är jag aldrig fast jag stressar mycket och sover dåligt ofta. SOm en inneboende trötthet liksom?
Ska dag till frissan och lyxa till det med både klipp och färg, så nu måste jag kika runt lite hur jag vill ha det
Nåt som är hyfsat enkelt när man ska vara hemma och inte kräver för mkt hjälp på traven, men som ändå känns som att man får valuta för pengarna...hmm vi får se
Jag har inte heller kollat urinen noggrannare än sticka själv innan bm-besöket. Överhuvudtaget är jag förvånad att man kollas så lite och sällan! Har inget besök förrän efter jul nu, efter bf alltså... Bm har inte kollat därinne en enda gång...nu var jag ju inne på förlossningen förra måndan så då kände de på tappen. Vill också veta hur statusen är
min mage är inte still en sekund! En riktigt kvällsaktiv bebis är det; brås inte på mamma på den fronten
Inget raj-raj här heller sen jag minns inte när, många veckor sen... Känns som att jag är fullkomligt osexig för min kille, jag tycker det känns skittråkigt och rätt tärande för relationen. Usch jag är så less just nu på allting och då känns det väl bara extra dåligt mellan oss antar jag. Nu försöka sova!! I eget rum givetvis, så jag inte stör hans skönhetssömn...
Hur vet man att det inte är sammandragningar man har utan förvärkar..? Min mage känns konstant nästan som en hård sten, men det värker inte men är mkt mer intensivt än det brukar. JAg har inget ont i rygg eller så heller, utan det är bara livmodern som drar ihop sig väldigt mycket. JAg är orolig att man missar eftersom jag har haft så mkt sd i flera månader...och så vill jag ju gärna att det ska vara på g också
inte tillstymmelse till slempropp heller, men däremot en stor oro i kroppen.