• Haligh

December Bebis 2010 :)

Termobrallorna har jag en snodd i, jackan fungerar faktiskt fortfarande! kappan funkar också översta knapparna, så med en kofta därunder så fryser inte magen jag har varit så himla varm så jag nästan skulle kunna vara utan jacka, hormonerna som förändrar termostaten antar jag

• Haligh

Cissi: du ser verkligen inte stor ut på bilden! Har också gått upp 15 kg men jag är lång så därför sticker liksom inte magen ut så mkt, den är mer hög än hyllmodell men det är ju min gamla hundjacka jag går i, inget figursytt direkt

• Haligh

Baah här händer ingenting heller Verkar var inne in en lugn period i tråden, för nån vecka sen fullkomligen rasade det ut bebisar till höger och vänster men nu har det varit lugnt ett tag, va?! Dags för lite action!!

Snöstorm i Stockholm också, sitter och kolla DVD-box men jag är så ruggigt rastlös att jag har svårt att koncentrera mig! Har inte läst en bok på länge, liksom bara sugen på att läsa gravid-tidingar och sånt...

Måste ut och köpa julkappar, inte alls klar med det. Var ute en sväng i lördags men som tur var inte i city utan på söder, rätt läskigt med sprängaren måste jag säga. Nu blir det nog affärerna här i krokarna....

• Haligh
    Momalicious skrev 2010-12-16 11:40:48 följande:
    Ja vänta du bara. Vi som är kvar kommer väl alla föda runt jul där. Uscha! Absolut SENAST på söndag får han komma, sen kniper jag till nyårsnatten!
    haha ja vi får kanske under julen allihop... senast onsdag beställer jag sen vänta till mellandagarna åtminstone...orkar inte ända till efter nyår är så LESS på att vara gravid nu!!!!
  • Haligh
    mamma smurfen skrev 2010-12-16 11:53:57 följande:
    Får man vara med i klubben för oss gravida som tröttnat på att bebbe är INNE i magen, å inte PÅ den ist???

välkommen in i gemenskapen
  • Haligh
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-16 13:06:20 följande:
    Någon som vet vad det är som händer med mig just nu !!??
    Jag har ju haft mensvärk idag precis som mensvärk men som har liknat som värkar jag säger ju det är sjukt jag har ju en bebis i sängen som idag är 8 dagar gammal och nu när jag på toalettet så kom det massa brunt sen slem som trådiga sen en stor KUMP gelle (slemproppen) tror ni inte jag bara tittade och bara VAAAA ??!!
    Hur kan detta vara möjligt ???
    Du kanske har en bebis till därinne som också vill komma ut nu?   nej men jag vet inte jag, är det inte rester från moderkakssåret i livmodern då? Men eftersom du snittades så kanske skemproppen kan ha suttit kvar?
  • Haligh
    Cissi7006 skrev 2010-12-16 12:57:02 följande:
    Är det vi som är kvar nu? Uppdatera gärna så ser vi vilka tappra som kämpar vidare

9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), Skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
    En rätt liten skara jämfört med listan däruppe....särskilt som det ju är halva månaden kvar!
  • Haligh

HAr Ondar fått? Inte sett nåt inlägg från henne på ett tag och hon har ju haft bf för rätt många dar sen nu?

• Haligh
    Sandragumman skrev 2010-12-16 14:32:42 följande:
    Sixten kom igår 15/12 17:39!
    3505g och 51cm lång! Allt gick super bra oh vi mår toppen alla!
    Gratulerar!!!
  • Haligh

Just varit ute och gått, vilken pärs! En dm snö uppepå isen och vallar överalt, fick liksom släpa fötterna efter mig men lyckades ändå halka så att det gör skitont mellan benen nu. Gillar vintern mkt men snön som va räckte väl...? Snart ska man dra runt med barnvagn ju och det ser sannerligen inte lätt ut

Svar på tråden December Bebis 2010 :)