December Bebis 2010 :)
Vart på toa för att kissa...å vad märker jag där...jo att lite av slemmisen släppt
VET ju att de inte betyder nått ALLS, men iaf, har inte vart med om de förr
Gud den här juldiskussionen bara fortsätter; pratade med min familj nyss som bor en timmes resa härifrån (med tåg, vi har ingen bil). "Hoppas bebisen kommit så ni kan ta med den!!", jag svarade att vi åker ju inte iväg med en bebis på några dagar? Helt oförstående och "varför inte DET?" ska ni sitta själva då hela julen?
Hade man haft en bil så kanske, men när man måste ta sig med tunnelbana och tåg i snöoväder så känns det för min del helt uteslutet, är jag hellarvig??? Och har bebis inte kommit så är diskussionen ungefär densamma, har ju sagt att vi får se om vi kommer då. Men då har de räknat med det och att vi ska sova kvar! Jag vet att de bara menar väl men det känns som en press, har veklkigen ingen lust at släpa kassar med julklappar på tåget. Nej, kanske bäst att man föder ett par dagar innan, då är man väl rätt ursäktad....
Ska också ta ett bad och läsa Aftonbladets skvallerbilaga nu, fredagstradition
Spännande Mammasmurfen, hoppas du har din bebis till morgondagen
Här är hur lugnt som helst, mannen e ute och svirar och jag har haft en kompis här, men nu tycker kroppen det är dags att sova. Ska upp tidigt till Hundmässan imorrn. Har nån hört från Ondar? Kanske äntligen hänt nåt för henne?
Här händer också mkt....eller nej, inte ett dyft faktiskt. Känns inte det minsta annorlunda så det är som att man kommer vara gravid en hel evighet till. Max 3 veckor, snälla lilla bäbis kom ut SNART!!!