December Bebis 2010 :)
Majorima. Vi är ju på samma dag men jag har fått för mig att det är två veckor övetid som gäller i Stockholm. Är det någon som vet om det stämmer? I sånt fall är det 11 januari som är senast för mig...
Vad spännande, Stefanie! Vilken fl tillhör du? Jag anmälde SÖS mest för att det är närmast. Men vad kul att det händer nåt! Här är superlugnt, ingen antydan till att nån bebis vill ut snart
Händer lite här ser jag
¨Håller på att julstökar för fullt, och än så länge är allt lugnt FATTAS BARA att det sätter igång fram emot kvällen nu, nästan skrattretande i så fall! Men vad gör man, det blir såklart fantastiskt vilket som
Vad på julfest med kollegorna häromdagen, superkul att socialiera men börjar bli riktigt less på allas åsikter när man absolut inte ska föda...juldagarna såklart vore SÅ synd om barnet, och menlösa barns dag är ju dömt till olycka, nyår och nyårsdagen INGET kul det heller och mammas födelsedag är väl inte heller kul för då får man ingen egen dag. INTE så många dagar kvar då! Nej julafton helst inte men annars spelar det verkligen ingen roll, kommer vara så efterlängtat vilket som
Jag ska förresten få första föräldrapenningen idag, på utbetalningskort!!! Och posten kommer ju skitsent på eftermiddagarna nu i jultider så jag lär aldrig hinna gå till banken och hämta ut dem idag - sen är ju bankerna inte öppna förrän efter helgerna!!!
Jag lyckas inte anmäla konto på FK:s hemsida och tänkte ringa men jag fick då höra "du har plats 232 i kön" så jag la på.....
Spännande Ludicrous!!! Lycka till
skaran fortfarande gravida är inte många nu
Ondar: stort, stort grattis till er lille gosse! Vilken sjujäkla historia, men det verkar vara rejält krut i dig!! Lycka till nu!!!