• Haligh

December Bebis 2010 :)

Vilken babyboom!!! Grattis alla ni som har fått, så fantastiskt! Har ju bf juldagen men är allt så lugnt så så nu åker vi iväg en sväng imorgon, har ju varit kluvna ifall vi skulle men jag mår så bra och känns inte som nån fl är i antågande direkt. Kan ju ta drygt 3 veckor till...ack hemska tanke nu sova och hoppas INTE nåt sätter fart närmsta timmarna. Godnatt alla nyblivna mödrar och ni som väntar otåligt

• Haligh
    min sambo har fått vinterkräksjukan... Så jäkla tråkigt!! Vi som skulle åkt hem till min familj om inget barn var på g, så blir han dålig istället... Ska inte vara egoistiskt utan förstår ju att han inte vill åka iväg, men jag kan inte ta mig med tåget själv och alla grejor, vill det inte heller. Så här blir nog tyvärr ingen fantastisk julafton direkt.
  • Haligh

Godnatt! Och check - nu är den "förbjudna" dagen över så nu lilla bebis, kom precis när du vill Helst snart närmaste dagarna!!!

• Haligh
    Momalicious skrev 2010-12-25 09:39:55 följande:
    Dom kommer fortfarande oregelbundet men faan vad ont det gör. Märker dock att det blir väldigt mycket bättre när jag försöker slappna av och andas riktigt djupt och lugnt. Försöker sova mellan dom nu vilket går rätt bra. Får se om det kanske blir bebis idag då. Hoppas kan man ju alltid :)
    MAn ska ju inte vara glad för att andra har ont, men nog låter det som att det är på gång i dagarna för dig? Har rysligt mkt sammandragningar men jag har ju haft det halva grav så jag kommer väl aldrig att fatta när det händer nåt....nej, men de gör ont och det är väl det som är skillnaden har jag fattat det som!

Idag har jag BF! Så med andra ord tillhör jag inte den stora skaran som fått innan OM en vecka är det 2011 och tänk om man väntar ända tills dess..? Gaah tror inte jag pallar en vecka till!

Brunch på stan idag och ikväll blir det att hugga in på den hemlagade julmaten
  • Haligh

Maria: vilken tur då med din sambo och allt att det inte har satt igång än! Några dagars vila låter onekligen vad ni behöver! Min sambo har varit magsjuk men jag har klarar mig, peppar peppar!

• Haligh
    Momalicious skrev 2010-12-25 21:57:21 följande:
    Haha det där med handtaget har jag märkt ;) andra handen klämmer jag sambons hand med. Han är superlugn så det är skönt :)
    Lycka till nu, hoppas att ni får er lilla inatt och att allt går bra!!
  • Haligh

Känns konstigt i hela kroppen, har gjort det hela dan och en del i går med. En känsla av att det är dags snart, känns mer neråt och mer i nedre ryggen och så de vanliga sd då. Nu har sambon åkt iväg för att jobba hela natten och jag k'änner mig som ensammast i världenGråter går ju knappt att få tag på en taxi heller en juldagsnatt ifall nåt händer tänker jag??? Men han kan ju inte stanna hemma ifall att det kanske sätter igång heller. Hoppas att det är lugnt inatt!

• Haligh
    ludicrous skrev 2010-12-25 22:41:50 följande:
    Haligh - hoppas det drar igång lagom tills mannen kommer hem ;) ringer du taxi så säger du ju att du ska till förlossningen, då fixar dom nog det
    Jag hoppas verkligen det! Vilket skräckscenario annars. Och du fick din lilla hos dig hos dig lagom till julafton, så mysigt
  • Haligh

Nej 

3 barns mamma84 skrev 2010-12-26 09:51:18 följande:
    Hur många är kvar ?
    Tror vi är alla snart som fått våra små
    Ska vi fortsätta i denna tråd ? eller ska vi ha en ny ?
     Jag är TYVÄRR kvar, och Majorima och Maria och säkert någon till...fast jag bara är BF+1 så känns det som en evighet, borde nog inte läsa den här tråden där inte en själ verkar behöva vänta ens till bf
Svar på tråden December Bebis 2010 :)