-
Huh, här i stan sätter de igång en efter 2 veckor, det räcker väl gott och väl....men så länge ska vi väl inte behöva vänta hoppas jag!! Känns rätt annorlunda i ett par dagar och jag tror att det kan vara på g närmaste dagarna, men det kanske mest är önsketänkandepickaboo skrev 2010-12-26 11:10:41 följande:Jag är också kvar, Bf i morgon. Känns sådär att det kan vara tre veckor innan bebisen måste ut
men det trycker mkt mer neråt än det gjort förut iaf.
-
Ja här är det fortfarande lugnt... Gjorde en riktig praktvurpa på köksgolvet, halkade och satte mig som en elefant pladask på ändan! Fy tusan vad jag tappade andan, kändes som att jag skulle gå av på mitten! Min mage har ändrat form och är nu nästan fyrkantig, vet inte om det beror på att den sjunkit ner..?
-
Jag blev det, började tjuta på golvet så sambon trodde jag slagit halvt ihjäl mig! Men bebis lever om som vanligt så jag hoppas inte det gjorde skada, kanske trycktes ner lite extra däremot
-
Vilka ljuvliga små skruttar, det riktigt suger i hjärtat av att se alla bebisar! Snart är det min tur också! Ska till bm imorgon, hade hoppats att det inte skulle bli några fler besök men så blev det inte
men jag tror verkligen att det kommer igång närmaste dagarna, känslan i kroppen är så annorlunda. Nu försöka sova, sovit så dåligt ett par nätter, ogillar när sambon jobbar natt nu. Godnatt alla! -
Vet inte vad det som händer här; har ju känt konstigt i kroppen i några dagar och inatt fick jag onda värkar. Har knappt sovit ett dugg och var så jäkla trött innan men minsann nu på morgonen så är de puts väck. Bara de vanliga jädra sammandragningarna...
-
Det trycker mot svanskotan en del, men inga onda värkar fortfarande. INga problem att gå eller så heller, så jag pallrar mig väl iväg till bm idag (har besök kl 14) ändå - inte så sugen på att gå ut i snöandet och sätta sig på t-banan. Hoppas att hon säger en massa positiva saker som att det nog sätter igång snart
Hon lär inte kika hur det ser ut med tappen, det har hon iaf inte gjort hittills... -
Juste tänkte skaffa amnings klocka hehe hittade en igår den sätter tid och plingar til nr det är dags o amma och vilken bröst
Kostar 75kr ha den på Bh:n
vilka grejor det finns!
-
Usch då stackare, hoppas du inte åkt på influensan eller liknande, det går ju mkt nu...alberta77 skrev 2010-12-27 16:56:58 följande:Mår inget vidare idag. Har mått illa sedan jag vaknade och har ont i huvudet. Höll på att trilla av stolen innan för det snurrade till i huvudet. Mitt superbra blodtryck har gått upp till 130/90. Brukar ha 120/70. Känns som jag håller på att bli sjuk. Tur att jag ska till bm på onsdag för såhär orkar jag inte må.
Hoppas ni andra som är kvar mår bättre!
Varit hos bm idag, det hände verkligen ingenting. Fick en lapp med ett nummer att ringa till spec-MVC om inget har hänt på torsdag, då får jag komma in senst 41+3 där de kollar inför igångsättning
hoppas verkligen man slipper det!
Så himla TRÖTT sover som en kratta om nätterna. Idag inte så mkt som en värk, inga slemproppar eller annat spännande att förtälja om heller
-
Pickaboo: håller tummarna för dig, hoppas det ordnar sig med killen din, skulle bli både besviken och förbannad om jag var du! Min sambo deklarerade att han imorrn efter jobbet skulle först hem till en kompis och sen skulle de ut och äta nånstans, alltså skulle han vara borta ända tills jag lagt mig. Tyckte också det var konstigt särskilt med tanke på att de alla är lediga på onsdag och väl kan göra något då så behöver han inte lämna mig ensam hela dagen. Men han tyckte också att jag var larvig, han räknar med att jag hör av mig om det är dags att åka in till förlossningen typ, tills dess kan jag gott klara mig... Är så vansinnigt trött, måtte jag få sova lite bättre inatt! Imorgon är det bf+3, får se om det här sätter fart nån gång!!!
-
En lugn natt här, jag är så less att jag önskar mig de smärtsammaste värkarna i världen!!! De här mes-värkarna som jag haft så länge verkar ju inte ha gjort nån som helst nytta
nej fy fasen vad tröstlöst tråkigt att gå över tiden, man vill ju inte planera in saker heller utifallatt...förlåt att jag gnäller men jag tycker faktiskt rätt synd om mig själv nu...