Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

hej tjejer.

hur är de med er alla här inne. har de kommit nå mer bebisar. är ju inte inne så sällan och ni skriver såå himla mycket så man varken hinner eller orkar läsa igenom allt.

här har ni en som är såå himla glad just nu. i morgon ska vi äntligen få fara hem på permis över helgen. längtar massor efter mina pojkar. hoppas de bara går bra när man kommer tillbaka till vardagen. är ganska nervös över de men ja tror de ska gå bra. de enda som är jobbigt är att Lillgrodan sondas än och ´måste göra de även hemma. men de kommer vi nog fixa ändå.

Grattis Mom till teoriprovet. =)

Min lillälskling väger nu 2.3 kg. jag hade varit i vecka 36 nu. är så avis på er som än får ha eran bebisar kvar fastän ni bara vill ha ut dem. saknar buffarna och sparkarna massor. är ingen lek att ha en prematurabebis. man är nog orolig i vanliga fall när man får i tid men man blir 100 gg så orolig nu för man är så rädd att de ska komma nå bakslag.
    så njut brudar av era fina magar för som de är nu så känner jag mig såå himla snuvad på min grav.

kram på er alla

• Ninnie81

hej brudar! nån fler som fått bebis...ni skriver så mycket så man hinner inte med =)

här går de ganska bra...gode jobbigt att gå upp varje 3:e timma för sondning..är såå trött på dagarna. var tillbaka på sjukhuset i mån för vägning och provtagning av Mario. Förresten blev att kalla han Mario...passar jättebra på han. =) hur som hlst så hade han gått ner i vikt så de blev öka i sonden...hade verkligen hoppats på att få ta bort den.

ska hålla tummar för er som de är på G för =)

Blogglista:

www.mamamad.se - MFJG

ludiicrous.blogg.se - ludicrous

www.metrobloggen.se/picnic - Emelle

mamma84.bloggagratis.se - 2 barns mamma

sparat.blogspot.com - Stefanie 

momalicious.blogg.se - Momalicious

- linasmama linnv.wordpress.com

langtanefterpyret.blogspot.com -ÄlskarNova

www.ninniejohanna.blogg.se - Ninnie81

• Ninnie81

Jättestort grattis Sarashjärta till lillebror {#emotions_dlg.flower} hoppas allt gick bra.

Är de nån fler som fått efter Saraklippare??? Spännande för nu börjar bebisarna ploppa ut. Hoppas vi kan göra en eftertråd när alla fått sina små.

Här är de bara bra. Mario har växt lite sen vi ökade i sonden så nu har han gått upp nästan 500 gram sen han föddes men ja tycker han har den senaste dagen blivit så trött. sen igår har han spytt och bajsat massor. är lite små orolig över att storebror har smittat han med nån förskylning. prata med neo igår och de sa att han kanske inte visar samma syntom som vanliga barn...så vi måste vara uppmärksamma. ska in på mån men har han inte blivit bättre i morgon så måste vi nog in med han då.

• Ninnie81

Jättestort grattis Selina04 till lillgrabben. Så himla skönt att ni mår bra. sköt om er och mys på. Hjärta

Nu väger Mario 2,6 kg och de bästa av allt. VI BLEV UTSKRIVA igår...whohooooooo....gissa om vi är glada. nu hoppas jag bara att vi slipper sjukdommar så har börjat härja på dagis...hoppas de kommer fler tråd-bebisar i helgen.

trevlig första advent alla =)

• Ninnie81

hej brudar. Här händer de grejer. Nu kommer bebisarna på löpande band. Ska hålla tummar och tår att ni alla får bra förlossningar. Idag är Mario 6 veckor gammal. Väger nu 2.7 kg och är 50 lång. Har blivit så stor. Kram på er alla

• Ninnie81
    delifi2 skrev 2010-12-01 23:04:30 följande:
    Redan 6 veckor, snacka om att tiden går fort. Tyckte inte alls det var längesen du fick. Det är nog det värsta när man fått, då går tiden minnsan fort men inte på slutet av sin grav

ja tiden går verkligen alldeles för fort. Men skönt att han växer. En liten bild på älsklingen för en vecka sen.
  • Ninnie81

hatar min mob. Gick inte att få med bilden.:,

• Ninnie81
    ludicrous skrev 2010-12-04 09:15:48 följande:
    Hej tjejer. En väldigt privat grej o fråga om egentligen, men skitsamma.

Hade sex med sambon i morse, o efter för att skona sängen knölade jag in en liten handduk i trosorna, så slipper man fläckar när "juicen" rinner ut... Jag kände ju hur det rann men när jag kom ner på toa var handduken verkligen dyblöt! Kissade o det fortsatte rinna, har lite SD som känns, men inte mer, o det e ju som vanligt efter sex... Satte i ett trosskydd o känner att det rinner till lite då å då, har ju flytningar men ha.. Är rädd att typ vattnet gick eller nått! Hur lång tid tar det typ innan det borde vara blött i trosskyddet då?

hmm..låter lite misstänksam. när mitt vatten gick så var ja super osäker. trodde jag hade kissat på mig. satte på en binda och när ja börja gå upp så rann de till och sen så tvingade jag min sambo att lukta eftersom jag var så osäker. men de lukta verkligen sterilt..eller som spermie...plus att när ja satt på toan och tryckte till kunde jag känna att vattnet kom ur musen och inte där fram där kisset kommer.

så ett tips..sätt dig på toan fastän du inte är kissnödig och tryckt till lite och känns de som de kommer från muttan så är de troligtvis vattnet och sen kan du lukta på din binda...kanske inte de mest fräschaste men då kan du nog avgöra oxå...annars så tycker jag att du ska ring

• Ninnie81

en liten bild på min lillprins som är 6,5 v nu och väger 2725 och är 50 lång.. mitt Hjärta
  • Ninnie81
    Jaya skrev 2010-12-04 10:42:46 följande:
    Åh han är så söt ninnie81
    tack..visst är han...har själv varit så förvånad så lik han har varit en fullgången bebis...trodde han skulle vara ufo lik..ha ha..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)