Inlägg från: Ninnie81 |Visa alla inlägg
  • Ninnie81

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-12-04 11:06:12 följande:
    Ninnie:
    Vilken sötnos vilken underverkHjärta
    Min sötnos kommer på onsdag
    förstår att du håller längta ihjäl dig...

med första så blev ja igångsatt i v.40+0 tog 10 timmar
    med andra blev jag igångsatt i v.39+6 tog 6 timmar
    med trean gick vattnet och sen blev ja igångsatt i v.31+4, tog 3 dygn innan de blev akutkejsarsnitt
  • Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-12-04 11:27:58 följande:
    Linasmamma: för mig blir det typ värre om jag inte rakar mig.
    Ninnie81: såå fin! Han hette mario va? Han ser verkligen ut som en Mario.

Fick sovit lite nu på förmiddagen. Sambon har sovit sen halv elva igår så han är mer än utvilad så han fick fixa frukost ;) Guud vad sjuka drömmar jag haft om typ Victoria Silvstedt och nåt galet fan till henne som var besatt av urinrör (?) och vi hade massa sandkrabbor (en vanlig men livsfarlig parasit i kattlådor i new york, enligt drömmen) och våra katter kunde prata och flyga. Jösses
    jo visst gör han..namnet passa han utmärkt...men de beror nog på att har mina färger =)
  • Ninnie81
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-04 11:37:34 följande:
    oooh akut snitt hur var det och hur mår du idag ?
    Hur länge låg du inne och när kom du på fötter ?
    Vad fick du för snitt och vad var det  vad det själv sydda eller hade du gaff eller stifft eller vad det nu hette haha
    Jag vet intevad dom i dk ger men i sverige fick jag agaff hmm ja man plockar bort ca dagen efter typ..

jag längtar så in i haha allt e ju klart det är sängen som är tom än men snart åååååååh
    ja är väl egentligen fel människa att fråga om snitt för ja tyckte de var jättehemskt. hade flera panikattacker under snittet

sen fick inte ja träffa Mario på 4-5 timmar eftersom jag låt på uppvaket. sen mådde ja piss resten av kvällen och natten. spydde och hade svettattacker delux. dagen efter så kände jag mig som Agda 95. fick hjälp att duscha och klä på mig. tog mig ca 4 dagar innan ja kunde börja gå som vanligt. låg inne på bb över 1 vecka innan jag fick flytta in på 56:an där Mario låg..har fortfarande känningar av snittet för de drar och sliter. vissa dagar har jag värre och de är om ja har burit min 1,5 åriga son för mycket.
  • Ninnie81
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-04 12:43:56 följande:
    fy vad hämskt låter precis som med min 08 när jag fick planeradsnitt näh nu blev jag rädd igen att det verkligen inte e bara mig utan andra shit !!
    Nu e jag nervös Gråter
    men gumman...inte var de min mening att du skulle bli nervös...de är därför ja är fel person att fråga eftersom ja inte kan säga nå positivs om de...men du ska se att de kommer gå hur bra som helst för dig nu på onsdag =)
  • Ninnie81
    ludicrous skrev 2010-12-04 13:02:25 följande:
    Bebis är ju förliten! Pappret blev iaf blött... Känner mig döööfjantig
    vilken vecka är du i nu??? men skulle du nu föda så klarar ju sig bebis..tänkt på mig som fick Mario i v.32 och han mår ju som en liten prins nu.

kan du känna om papret luktar sterilt??? men är du osäker så ring in och hör va du ska göra...bättre de än att vara orolig och du är inte alls fjantig..=)
  • Ninnie81
    Jenni78 skrev 2010-12-04 13:36:31 följande:

så söt =)
  • Ninnie81

jättestort grattis...hoppas allt gick bra...hur stor va hon???

• Ninnie81

Jättestort grattis till er alla som har fått era små skatter och jättestort lycka till till er som ska eller har åkt in. kommer gå superbra. =)

jag är såå himla avis på er som får gå en hel grav och har turen att få komma igång av er själv...förhoppningsvis kanske jag får gå igenom en sista grav där man får uppleva de sista tiden innan bebis kommer.

• Ninnie81
    Momalicious skrev 2010-12-07 07:31:34 följande:
    Ja jag ska till BM idag så ska höra om hon kan kolla vattenmängden. :) förmodligen tog väl bara utrymmet slut därinne men lika bra att kolla.

Jösses vad det snöat i natt, 15 cm till! Ser ut som förra vintern haha. Det är ju vackert iaf! :) nu ska jag sova vidare.
    är konstigt de där med snön. bor uppe i norrland bara några mil från Luleå och vi har ca 10 cm snö allt som allt. är som de har blivit upp och nervända världen...vi brukar ju ha över meter hära. fast ja är gode så nöjd. gillar INTE snön för 5 öre.bor verkligen på fel ställe av världen. brukar säga att jag inte är född för dessa väder...är latino och då behöver ja MYCKE sol...ha ha =)

gu  nu ploppar bebis efter bebis ut...skulle va kul om vi kunde göra en fortsättningstråd oxå.

2 barn: lycka till idag och i morgon har du din kille. du ska se att snittet kommer gå hur bra som helst. =)
  • Ninnie81

Grattis alla nya bebisar...här är de full rulle. va kul =) Lycka till alla som är kvar...snart är alla bebisar här.

på ons blir min lillplutt 8 veckor...tiden går fort. han har nu gått upp 1 kg sen födseln...väger lite under 3 kg.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)