Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-11-16 10:53:50 följande:
    några dagar    20 är mycket just nu....

Ska prata med henne iaf, om hur jag mår så får vi se.
    20 dagar gumman skojar du med mig hahaha om du bratar med henne komer hon nog att förstå dig !

Jag har 35dagar enlgt Bf 21 dec och enligt mensen sista dag bara 28 adgar kvar LÅNGA dagar än du har
    Men sen - så är det bara 14 dagar var till Fullgång och ut med honom.
    Så om jag KAN o får kan och får du med
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Vet ni vad snart har vi inga gravidmagar utan snygga bebisar hos oss

Så jag tänkte beställa kläder till mig såklart hittade set från HM byxor mjukisar och jacka till i många olika färger som Grå-Vit-Röd nu undrar jag vilken jag ska ta kostar 99 kr

Sen ska jag beställa kläder (julklappar till barnne från tomten )från HM hihi

• 3 barns mamma84

Hittade något han ska ha på sig när det är JUL
    Sparkdräkt
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-11-16 12:05:06 följande:
    NU SKA JAG FAKTISKT TA BILEN NER TILL APOTEKET ALLDELES SJÄLV!  
    (Tar typ fem minuter att gå men jag har himlans foglossning idag och ja, ärligt talat så vill jag bara få köra haha)
    Det låter toppen kör nu och njut av detta
    Det är långt till apoteket om man har foglossnng
  • 3 barns mamma84

Är också trött på att vara gravid att ha förvärkar att ha sammadragningar att ha ont när man sitter och inte få plats på soffan när man ligger.
    Att inte ha ork till något men JAG MÅSTE jag har 2 barn jag måste ta hand om jag har ett hus jag tar hand om jag måste men jag orkar inte men det är bara några dagar kvar tills kanske kanske får ut honom då e det så skönt men ÄNNU mer jobb då !

• 3 barns mamma84

Tänkte för mig idag innan jag kom hem när jag gick med cykeln så tänkte jag tänk om Tul vissar hans fullgångna vikt till 6 kg när han är ute 21 dec ska jag bara låta honom vara i magen och låta honom bli så stor ?
    Eller ska jag ta ut honom då som säger att nu e det bara dags att ta av sig kläderna och lägga sig på bordet.
    Jag kommer ju leka med mitt liv och jag kommer må bra av att få ut honom men tänk om han inte mår bra av att komma ut nu och ja jag vet inte.
    Jag vill ju igentligen inte få ut honom innan Bf men ibland måste man ju.
    Men om jag skulle gå över tiden då det passar honom i magen vad skulle hända med mig ?
    Det är så svårt känner mig EGO här i denna sits för jag vill ju ha honom ut men ÄNDÅ INTE ..
    *fundersam*

• 3 barns mamma84
    Rockringen skrev 2010-11-16 12:32:56 följande:
    Nu är det 4 veckor kvar, hjälp vad fort de går!
    Är långt ifrån förberedd.

Vad/ Var ska man läsa för att känna sig förberedd?
    Är det din första tänker jag först ?
    Om det är det så fråga så mkt som möjligt och hitta massa goda förlosnsingsbrev och googla fram allt om igångsättningar snitt allt du kan tänka dig så du är berädd på allt.
    Man vet aldrig vad som kan hända än det kanske blir en jätte bra förlossning eller en flossning med hjälp av sugklocka eller kejsarsnitt.
    Allt är bra men man ska vara berädd på allt.
    {#emotions_dlg.flower}
    Läsa böker osv också
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-16 12:44:06 följande:
    Mer jobb kanske, men inte lika ont & mer ork!!
    Det är något man måste ta man vet ju aldrig hur varje graviditet blir men med min 2:a var det VÄRRE men denna känns jobbigare nu vet inte varför.
    Men jag biter ihop varje dag fast jag bara vill gråta rakt ut av ilska och smärta men jag håller det för mig själv.
    Ibland känns det som inte änns sambon vet hur JOBBIGT man har det.
    Men igår när jag lämnade barnen med cykel som är likom pinna för mig och kämpa för att komma upp den den jävla cykeln då magen är stort som ett hus.
    Så när sambon kom hem igår frågade han mig hur det gick att lämna barnen.
    Jag sa hur det var men det gick bra tillslut.
    I dag morse jag gick upp kunde jag knappt på av smärta men jag biter ihop jag MÅSTE lämna vem gör det åt mig ?
    Ingen..
    Har fortfarande ont men idag skiter jag i jag kommer vara ego idag och bara koppla av.
    Men måste ju hämta barne  i vilken fall som fällst.

Men snart är allt ÖVER
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-16 12:44:06 följande:
    Mer jobb kanske, men inte lika ont & mer ork!!
    Det blir nog en bättre 2011
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-11-16 12:51:42 följande:
    Precis, tar hellre mer jobb, å sömnlösa nätter,
    bara jag slipper värken, å denna känsla av att vara orörlig, som att vara inlindad i "bubbelplast"

Bara  att kunna knyta sina egna skor, eller få på sig strumpor....SJÄLV...ååååh va jag längtar till det!! 
    Det jag kommer att ha är STÄDA STÄDA STÄDA och sen laga mat ge mat se upp kommer ajg få säga flera ggr och sluta och lägga av och in på dit rum och jag kommer bli galen guuuud hur kommer detta att gå
    En bebis som vill ha sin mamma en dotter på trotts som vägrar att lyssna och sammarbeta en pojk på värden trotts som bara klättrar på väggarna här hemma och är helt vild av sig.
    Dottern och sonen leker att blir till kaos och stök och skrik och gråt.
    En bebis som bara gråter av ilska och en mamma som snart river av sig håret !
Svar på tråden December Bebis 2010 :)