Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Tror oxå MrsHelgesson har fått sin vågar man säga grattis redan nu innan man inte vet men tror.

Nu har ja lagt bilder in på min blogg på sängen i vårt sovrum

ludicrous: Skönt att det lossade till lite tror nog du ska vila dig och sova nu mkt man vet aldrig det blir iaf en 2010 bebis hihi som kommer i dec det VET jag bara
    Den kommer att komma ca 26 dec

MFJG:
    Åh hoppas det släpper lite men ja man vet aldrig börjar ju dra sitt slut hihi

Nu får ni två dela med er jag VILL OCSKÅ ju haha jag e brädd jag vill föda nu nu nu okej inte nu men nästa vecka *Blinkar med ögonen fint*
    Näh nu ska jag se på film det e bara jag som inte sitter framför Tv:en nu med mannen och barnen haha elias ligger iaf i magen och sover känns det som.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-20 19:50:33 följande:
    Har alla vattninga flytningar??
    Jag har haft de innan så jag varit tvungen o använda trosskydd,annars skulle ja bli alldeles plaskblöt,men sen ca 2 dagar tillbaka så har jag inte alls så, och behöver inte använda trosskydd längre!??
    Jag har ne det varierar dag till dag likom.
    Mne här har man haft trosskydd från den dagen jag fick ett + 16 april
    Så ja det kommer.
    Ibland tjocka geggiga slemiga gula flytningar ibland bara vattningar och ingen färg alls och bara rinner.

Och så urin när han trycker PÅ som bara den
  • 3 barns mamma84

Hej på er flickor ja jag har inte varit inne haha näh vi har varit hos sambon mamma och jul dekorerat massa och sen ätit middag.

Juste nu tror jag att detta jag hade idag var jobbiga jädrans vattniga flytningar.
    Varje gång jag hostade ran det i byxan (har trosskydd) men varje gång när jag hostade ran det bara till det har inte änns slutat jag går och kissar varje gång men varje gång händer samma sak
    När jag tittar på skyddet är den tung men geggig över men jätte blöt vi plastet bakom.
    Inga värkar alls alltså.

• 3 barns mamma84

Sarashjärta:
    ÅÅÅH jösses vad söt då grattis

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-11-21 22:52:58 följande:
    Tack för tipset!
    Jag blev tipsad om att inte ha vingar på bindorna efter förlossningen ifall man blir sydd och sen har sådan otur att vingen viker sig inåt o fastnar i ett stygn Skrikandes. Men det kanske inte är alla som är så klantiga att de lyckas med såntTungan ute.
    När jag blev sydd hade jag vingar kan bara ha det då jag sover konstigt på nätterna och utan vingar glider det bort och hela sängen är bodig
    Så jag har vingar och utan problem oc jag blev sydd bak o fram vaginalt och anus.
  • 3 barns mamma84

Nu kommer jag inte få föda vaginalt men jag kommer att blöda precis som vanligt och kraftigare så jag har kraftigare mens tyvärr.
    Så jag kommer att ta hem bindor (BIG MAMMAS BINDOR) från sjukhuste hahaha och ta hem som blöjor då alltså ass sexigt *Fnittrar*
    Kommer att ta med mig Bidor med men jag kommer nog bara att ha på mig BIG där ..

Nu e det NÄRA  !!!!
    bara 8 dagar kvar till Tul och kanske han ut då längtar ...
    Har en mkt mkt stark kännsla att denna mannen är över 4 kg nu ca mina uppfattningar i huvet 4,500g om inte närmare 5 g redan
    Om han vill bli som sin bror
    Så jag tror badde mig att denna kille kommer att komma ut ca 1-4 dec
    Få se vad scanningen vissar nu jösses jag e närvös ...

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-21 22:55:38 följande:
    Ang bindor har jag vanliga ntt bindor från libresse, sätter inte på mig såna jättemonster till binodr, dom funkar lika bra tycker jag. Men det beror på hur mycket man blöder oxå.
    Jag brukar inte blöda så mycket efter så jag kör på det som vanligt.

Blöjor så kör vi pampers new born den första tiden sen så byter vil till Willys, de kostar 68:- och är super.
    Till William har vi byxblöja från Willys på dagen och på natten vanlig blöja. Har aldrig läckt förutom när han hade maginfluensa då rann det ut på ryggen men inget mer.

Imorgon bär det av till Ystad för vändningsförsök så jag hoppas hon stannar i det läget nu.
    Lycka till kommer att tänka på dig till 10000000 hoppas nu lillen stannar till rätta platsen
  • 3 barns mamma84

Ang blögor till dom nyfödda.
    Vi kommer att ta med oss och sen när vi är hemma tar vi som BILLIGA bättre blöjor som alla mina barn alltid kunnat ha.
    Denna lilla new born pampers har ebba bara kunnat ha som var 4,1 kg men didos det var igen ide han kom inte änns i dom haha så han hade stl större till 5 kg så knappt dom satt ''hmm perfekt''
    Så vi kommer att ha större med oss redan då.

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-11-21 23:04:29 följande:
    Du kanske borde ringa in till förlossningen för säkerhets skull o rådfråga så de inte är vattnet som har gått?
    Det kan inte vara vatten gumman jag är bara i vecka 36 på onsdag vecka 37 och ALLA mina barn ja 2 har alltid kommit övertid
    Det är nog bara vattningar flytningar.
    Som räkar komma när jag hostar igår kom inget alls o jag har hostat i 1 vecka nu ca och men idag kom det i rannande tackt men det e bara vattningar flytningar (hoppas o tänker jag då)
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-21 23:07:32 följande:
    tyvärr tror jag knappast att hon komma stanna på plats, hon har alldels för mycket plats.
    William var precis likadan men han vände sig rätt inför 2:a vändnindgsförsöket sån tur var.
    Är inte så pigg på att åka fram å tbx till Ystad, tänker mest på bensinen faktiskt. inte det billigaste
    Nej gumman men du kan kräva av dem besin pengar det gör vi här i Dk bensin är pissemisse dyrt..

Hoppas hoppas bebben vil stanna på sin plats huvudet neråt.
    Men ja förstår dig.
    Men jag håller tummisarna ...
    Vilken tid imon ??
Svar på tråden December Bebis 2010 :)