Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Imorse jag haft kraftig foggisar nu e det bättre men den hade jag en konstig kännsla jag vet inte vad det var men det var mellan benen det jag bara kände det var värk det var hugg det bände till det sved och stack det var något jag ALDRIG i hela mitt liv varit med om det höl i sig i några minuter sen lugnade det ner sig och försvan.
    Det var konstigt.
    Då direk tänkte jag fixerade han till sig nu ??

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-23 10:29:32 följande:
    Haha, ja men BM sa ju bara NÄSTAN alla pojkar... haha... Men jag har känslan av att jag inte kommer att föda i v.37-38 iaf... :(

Men tror inte att jag går mkt över tiden. Men får se!

Usch, jag drömmer VARJE natt att det är på g. Inatt drömde jag att slemproppen gick, den var en ca 3 meter lång stor brun spiral, ganska svårt att missa! Hahaha... 

Sjuka drömmar! Nu vill jag inte bara drömma mer, nu vill jag se att slemproppen lossnar och sen vänta några dagar och så ska förlossningen sätta igång..

Jag vill! Jag vill! JAG VILL! 

Mohahaha jag lovar dig haha om du vissar sambon din slemproppen kommer han att svimma då med 100% stående hahaha

Kan berätta när jag väntade sonen andra så hade jag BF 4 aug ingen bebis men en FETT STOR klump gele glump haha kom ut genomskilning ej svårt att missa den var min 5cm tjock och stor i alla dredden haha och jag bara tog upp den från mina byxor trosor med pappaer och kände på den ajg var självklart jävligt glad och nyfiken!!
    Och bara tittade på den haha
    Roppade in sambon till toalettet vissade honom ja där stod han och bara tittade på slemmisen och bara tittade och tittade och jag hade ingen kontakt alls med honom
    Plötsligt ringer han sin mamma och bara jag tror att Carina ska åka in till förlossningen idag.
    Visst Visst jag sparng upp och ner för 5 våningar städade drack hallonbladsthe jorde allt hade sex ocskå haha men nopp ingen kille tittade ut utan 10 dagar efter med kejsarsnitt planerad.

Men ååååh jag vill också ha drömmar hahahaha men varje gång jag går upp för att kissa det första jag tänker på är fostervatten shit tänk om den skulle komma då man ''kissar'' hahaha och inga värkar alls.
    Men åååh idag är det BARA 7 dagar tills vi kanske kanske kanske får träffa bår bebis på riktigt !!!!!!
  • 3 barns mamma84
    Jenni78 skrev 2010-11-23 10:32:02 följande:
    Så kände jag också förut (ja, inte så länge som du skriver men några ggr) och tänkte att nu är h*n fixerad, men när jag var till BM så var det inte så. Men att h*n sjunkit ner var tydligt. 
    Haha då får vi se jag bryr mig ju inte iaf då han kommer ut med snitt men jag vill känna jag vill uppleva
    Jag har ju uppleft det andra ggr men jag har inte kännt något alls.
    Men gått ner har han gjort magen hänger ahhahaha näääh
  • 3 barns mamma84

Tänk denna vecka bara alltså ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG MÅNDAG OCH TISDAG !!!
    sen kanske kanske kanske vi äntligen är tre barn och två vuxna och jävla så lyckliga vi är då !!!
    Hoppas att dom nu plockar ut honom åååååh jag vill ha honom nu !!!

• 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-23 10:41:08 följande:
    När min slempropp gick med första sonen så kom det som gele för mig också, mest genomskinligt med även lite grönt i (har jag för mig), kom inte så mkt som det kom för dig men det var så att man reagerade och tyckte -Vad i h-vete är det där? hahaha...
    Sen 7 dagar senare gick vattnet :)

Så hoppas på något liknande denna gång, så man får en liten "förvarning" om att det är på g.

Jag avundas dig som snart har din bebis i famnen!!!
    Hahaha ja förvarning är toppen!
    Jag hade ju massa slemmiga flytningar innan denna lossnade men tillslut kom ju hela klumpen haha
    Men ja man vet sen ca 7 dagar så kan det kända saker med en.
    Och vissa samma dag ocskå

När dottern föddes ja hon gick över bf+7 gick vatten bara plötsligt utan förvarning eller värkar bf+8 kom värkarna haha och jag åkte in bf+9 föddes skitungen hahahaha

ååh vet du jag längtar jag fattar inte jag vet inte men jag har en mycket stark kännsla att denna är så pass stor att dom kommer säga HERREGUD han måste ut nu.
    Haha jag kan inte fatta att det är på riktigt jag kan inte det vadå är jag berädd att möta honom hur kommer allt att gå vad ska jag göra åååh skit likom
    Men jag VET att när jag ska lägga min på måndag kan jag inte sova alls
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-23 11:04:12 följande:
    Verkar inte vara någon bra dag för de flesta här idag, jag tillhör väl de med...är såååå trött & lite less....hungrig men har inget hemma som jag är sugen på, vet inte ens vad jag är sugen på!!!!!!

Ska nog bara krypa ner & sova en stund så kanske det är bättre sen!!!
    Känner precis som du tror nog alla känner så på slutet
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-11-23 11:17:14 följande:
    Dax för BM-besök=)

Håll tummarna för att SF måttet har ändrats!! 
    Tummarna uppe här gumman
  • 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-23 10:55:06 följande:
    Alltså guuud, jag har glömt allt sånt där från förra gången. Minns inte alls om mina flytningar var annorlunda eller så. Hahaha...

Förstår att du längtar! Det gör vi alla! Hahaha...
    ;D 
    haha ja man misst väl inte allt men jag är så glad att jag minns mina kan till och med drömma mig in då jag väntade dottern
  • 3 barns mamma84

Nu har jag hämtat paketet ut
    Åh det var saker till elias babyklubb som jag glömt bort haha
    Jag fick med hem  en DVD film om Barn på väg ''Förberedelse för förlossningen'' ''Gymnaskt gravid'' ''Ammning film'' ''Första mötet''
    Att i DVD:en
    Sen fick jag han första bok ''peter kanin babybok'' om allt om väntan när han kom ja allt
    Sen fick jag sängklädsel och kuddöverdrag
    åååh bilder kommer när sambon kommer hem

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-11-23 11:54:51 följande:
    Bebis ligger och trycker på nån nerv nere vid bäckenet. Vet inte vad han gör riktigt men foglossningen är hemsk och det iiiiiilar i bäckenet. Dessutom har jag halsbrännan from hell, huvudvärk och världens förvärkar. Men jag är glad ändå konstigt.

Har dessutom fått världens craving på macka med rödbetssallad och köttbullar och jag gillar inte ens rödbetor i vanliga fall. Men som gravid är det tydligen smaskens :p
    Just det jag hade i natt haha och jag hade inte haft halsbränna i flera veckor men i kväll oj vad det var jobbigt haha
    Och allt det du berättar om hur du har det hade jag i morse
Svar på tråden December Bebis 2010 :)