December Bebis 2010 :)
Så nu har jag sätt allt herregud när jag såg förlossningen uuuha jag vet inte alltså men jag är glad om jag får snitt haha
Så nu har jag sätt allt herregud när jag såg förlossningen uuuha jag vet inte alltså men jag är glad om jag får snitt haha

Nu ska jag ta kort på magen och sakerna
vecka 35+6 så jag kna lika gärna ta ett kort nu ![]()
Shit vad man hör honom röra på sig och så hör man massa knäck ljud haha hans ben bara knäcker till och armarna förbodligen
Han har det trågt i magen min stora kille
Nu har jag tagit bilder och ska lägga in dem på bild tråden ![]()
Hmm varje gång jag reser mig upp igen eller höjer rösten rinner det till i trosan igen :-/ men när ajg tittar på trosskyddet är det klibbigt och gult..
Vad är det ??
Vi har 1 timme till förlossningen och det finns riktid badkar i BB rummet om man vill bada ![]()
riktig skulle de stå
Fullgången här i danmark är 37+6 det är samma dag då jag ska på tul
inget att oroa sig då över.
Nu ligger barnen och sover jag var så trött att jag inte orkade lyssna massa skrikande längre.
Imorgon ska dom till dagis ''pustar ut''
Snart ska jag ta hand om mig själv med att ta en varm härlig duch försöka fixa till mig där nere så man är fin när man blir undersökt på tisdag
och så ta sen en cola och godis
och titta på film.
Ska ni alla fixa till era underliv innan det är dags det är ju dags snart flickor
jag vill iaf vara förberädd.
Måste ju göra detta för när man får snitt så blir man akad om bikinilinjen inte är rakad
pisamt likom hahaha
Juste fan också jag hade ju kateter när jag fick Amadeus år 08 med snitt och det hör ju till.
Men när jag tittade på Dvd filmen om förlossningen här i danmark har man det med när man får EDA och föder vaginalt !!
Det hade jag inte med Ebba år 05 när jag födde henne och hade EDA .. ![]()