Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Emynem skrev 2010-11-22 12:20:22 följande:
    Hallå alla damer!

Har precis kommit hem från BM.
    Är i v.35+2
    Mitt sf mått är 33 cm
    och jag har nu gått upp 13 kg!!!!!

Oj oj oj, hur ser det ut för er andra?

Jag har så kraftiga foglossningar nu att jag har stora problem med att gå. Orkar inte mer!
    BM ska göra hinnsvepning nästa gång jag kommer (om jag vill sa hon), kommer då att vara i v.37+2
    Min första son är född i v.37+6 så hoppas verkligen att den här lille är redo då han också! 
    13 kg det är inget gumman jag hade gtt upp från 65kg till 80,5 i vecka 29+6 alltså 15 kg sammanlagt.
    Sen dess har jag inte varit hos henne e i vecka 36 36+5 och har nästa tid föräns 12 dec så jag HOPPAS han tittar ut innan iaf

Här e det bra gumman.
    Varje gång jag hostar eller rester mig upp kommer som jag misstänker vattninga flytningar HOPPAS ..
    Började igår när jag hostade o hostade.
    När jag sitter känns det som hela musen hoppas då killen har hicka i magen.
    Foggisar och inga värkar.

Kommer du att ta hinsvepning då nästa gång ?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Nu ska jag städa och sen ska jag till posten o se vad det kan vara för paket till mig

• 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-22 12:34:01 följande:
    Du skulle väl göra snitt?

Mysigt med flytningar, haha... verkar vara många av er som har "problem" med det.
    Själv är det som vanligt inom det området iaf. Inga skumma flytningar!
    Hoppas att slemmisen ska släppa snart, men det tror jag inte :(

Ja jag kommer ta svepningen! Hoppas bara att livmodertappen är redo för den annars hjälper det
    ju inte direkt.
    Så vi får se :)
    Bara att hålla tummarna... Orkar inte vara stor och otymplig nå mer... kan inte sova eller hjälpa till mkt hemma alls, fogarna verkligen dödar mig!

Hur orkar du med som har två barn sen innan? 
    Kejsarsnitt blir det nu med 100% då jag har stora barn och denna med värkar vara en sumo typist !! men glad av att jag e gravid trots allt
    Om 8 dagar 30nov ska vi ju på Tul och vi ska då se hur stor han är och sen ska vi till ett rum och prata med Överläkaren.
    Jag kommer troligtviss bli undersökt Vaginalt och se hur tappen är och sen göra CTG och sen kommer kan att skriva på papper och läsa mina 2 andra graviditeter och ja sonen som var stor.
    För när jag blev gravid med denna tredje sa dom att det blir snitt för din del om han är stor och att jag skulle slippe eller jag fick inte gå över tiden med denna alls.
    Så snitt blir det med sannoliga för mig och hans bästa.

Hoppas din tapp e mogen då håller tummisarna ååh vad härligt kan tänka mig att du längtar som bara fasen nu alltså

Stor och inte orka ja jag måste ju jag har dom stora jag måste ta hand om jag får ju hjälp men jag är just nu mammaledig och är en hemma fru haha
    Lämnar och hämtar och ibland får jag hjälp med att hämta med sambon.
    Jag hoppas jag bara slipper idag då det är MIN dag idag haha
  • 3 barns mamma84
    Ego: vad är det för dag idag
    är född 19841122 hahahaha
    SkålTungan ute
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-11-22 12:43:11 följande:
    vet preciiis hur det känns!! Ska se om jag kan få er på lite bättre humör genom att delge er om vad som händer för ca en vecka sen när vi skulle ha sex, är ni känsliga får ni väl bläddra förbi ;D

Jag och sambon har sex ganska ofta, om jag förstått det rätt :P
    Vi är öppna mot varandra och jag sa att jag känner mig rätt osexig. Men det tyckte inte han.
    Vi byter lite ställningar och nu kommer det bästa :
    Jag slänger runt mig i sängen och ska upp på alla fyra, sambon rör sig i sängen och jag välter. Ärligt jag verkligen välter. Som en indisk ko! Stod på alla fyra och hamnade som en sprattlande skalbagge på sidan.
    Den första sambon säger är "akta datorn!". Jag skrattade så jag kiknade och sexet blev istället för sexigt och mysigt väldigt roligt. Nu har jag i en vecka fått höra ett antal skämt om att välta ;)
    Tänk er själva synen av en höggravid naken kvinna välta, från alla fyra ner på sidan, fortfarande i samma position med ben och armar.. hahahaha
    Skattar så jag pissar på mig !! hur fasiken lyckas man hahaha näh jag vet det är inte lätt
    Du e så sexig gumman haha men fick du något tillslut? Tungan ute
  • 3 barns mamma84

Tack era banditer hahahaha att ni glömmer bort en kärrings födelsedag FY på er tänk jag e höggravid och får höghormoner ojojoj hahahahaha
    HAR JU ÅLDERSNÖJA NU 26år det är banne mig ett steg närmare rullatorn hahaha

• 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-22 13:00:54 följande:
    Grattis får man väl säga då! :D
    Hoppas du blir riktigt ompysslad!

Skönt att du slipper gå över tiden. Jag oroar mig mkt för att jag ska göra det den här gången.
    Jag står inte uuuuuuutttttt! :( :( :(

mammaledig? då får du barn tätt du eller? :) 
    Nej då mamma ledig blir man när man har 5 veckor kvar och jag har 4 veckor kvar den 21 nov
    Näh jag har en dotter född 2005 och en son på född 2008 och denna graviditet son 2010

Jag vet hur det är att GÅ över ju fan säger jag bara rena rama plågeriiiii !!
    Gick över 9 dagar med dottern och 10 dagar med sonen.

Tack gumman jag få se om sambon köper något haha för vi har ju 2 flyggor på en smäll födelsedag och 1års förlovning
  • 3 barns mamma84

">

Tänd ett ljus och låt den brinnaTomte
    ÄLSKAR JULEN denna julen är den BÄSTA !!!
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-22 13:33:04 följande:
    Grattis 2barnsmamma

Jag vill med be om hinnsvepning nästa vecka är då i 39+0. Men tvekar ändå...vill att det ska starta själv....jobbigt....
    Vill inget annat än att det ska sätta igång nu & snart få snusa bebis!!!
    Fusk fia
    Ja snart är du där precis som jag vill haha för jag och du och vi alla kommer snart att PLOPPA ut bebisar
    Jag vet inte vad jag vill jag vill bara ha min pojk men jag vill föda men får inte jag vill inte ha snitt men får bara ta detta skit.
    Men jag hoppas allt kommer gå bra denna gången iaf.
    TÄNK snart har du din
  • 3 barns mamma84

Hahaha jag vet vad Elias älskar han älskar JULMUSIK hahaha han är som en sjöhäst i magen och bara DIGGAR musiken

">

Såg tomten kyssa mamma

Svar på tråden December Bebis 2010 :)