Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-11-21 23:11:45 följande:
    Jag hade ringt iallafall men jag är inte du:).
    Klart det _kan_ vara fostervatten även om det inte har gått i förtid på de andra. Båda mina äldre bröder kom när de var beräknade medans jag ville komma en månad för tidigt. Sånt händer. Du gör som du vill:).
    Natti!
    Jag litar och hoppas på min kropp haha att det vara är kraftiga vattningar flytninagra som driver mig tll denna tid på dagen haha
    Men om det fortsätter ska jag kontakta sjukhuset det lovar jag.

Tänk det vore IKKE dåligt att få en bebis på Sin födelsedag och våran 1 års dag imorgon Nej då inte dåligt alls hahaha
    Men näääh jag e inte redo jag vågar inte träffa smärtan ännu jag e FEG !
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Ondar:Ska inte vattningar flytningar komma som vanligt och när man typ anstänger och hosar ??

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-21 23:27:24 följande:
    VA!!! kan man kräva det i DK?? vilken lyx, här tror jag knappast man kan göra det eftersom man kan tacka nej till ett vändningsförösk... hmm vart skulle man kunna krävad det av? av sjukhuset eller mvc isf....
    Jepp när vi åker till sjukhuset och inga många pengar i fickan så kontaktar man sjukhuset här och man kan gå in till deras hemsida om vad det nu heter bensin pengar hmm typ något.
    Om en resa är lång eller lång lång så måste man få ersättning av detta och få pengar.
    Samma sak gäller om man jobbar och man ska till en riktig ställe som Domstol-Rättegång får man pengar dör med för alla timmar man missat helt änkelt.
    I danmark har man alla kort på bordet och man får rätt till hjälp om det är något som inte går just då.
    Gå in till din sjukhus och kolla för det borde vara så i sverige med.
  • 3 barns mamma84

Nu ska jag hoppa i säng men jag svarar på det som är skickade sen jag gick och jag hoppas ni alla får sova gott utan värkar.
    Godnatt alla högggravid och alla bebisar som kommit 'tidigt'' haha era försprångare

• 3 barns mamma84

Godmorgon eller ja jag var uppe redan kl 8
    Inatt eller ja nu i många dagar drömmer jag om Tillväxtultraljud hela tiden om han vikt skattning.
    Varje dröm blir han bara större och större inatt var han redan 5 kg !! herregud och kännslan blir bara värre o värre hur kommer detta att gå undrar jag då ?
    jag vet att han är mer än 4 kg redan ca 4,500g men ja jag får bara tänka posetift och njuta av den sista veckan och se om han kommer ut om 8 dagar.
    Men jag kan lova jag är inte redo alls
    Igår tog till och med sambon lilla syster upp något jag försökt att fötränga bort Gråtermitt liv som stod i spel när sonen kom till väden.
    ååh var hon tvungen !!!

• 3 barns mamma84
    NalleMin lista år 2010Nalle
    Jag vet och gissar på Lallan
    Sen kommer Mrs Helgesson
    Sen kommer MFJG & Jaya
    Sen kommer ÄlskarNova
    Sen måste jag säga mig efter
    Sen kommer NhjärtaD
    Sen kommer Viktoria
    Sen kommer Haligh
    Sen kommer Emellie & Wiliams mamma
    Sen kommer Moma
    Sen kommer stefanie & mamma smurfen
    Sen kommer Majorima
    Sen kommer Ondar
    missat någon ?
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-11-22 10:11:13 följande:
    Ussa....skickar en kram till dig....
    VET att de inte är lätt att sluta täka på något sådant som du gått igenom, men försök...för din bebbes skull, å för DIN skull oxå givetvis....Du ska ju snart på TUL...försök att ta ett steg itaget å koncentrera dig på det, så kanske de går bättre?
    Å tar någon annan upp det som HAR hänt, så be dom prata om något annat, säg bar att det är för jobbigt att tala om det nu!

KRAM

Det är ju de hon är bara 16år och tänker inte på det hon säger.
    Ska inte bli arg alls tror hon menade hmm väl men blev konstigt bara.
    Jag har pratat med sambon om detta men han säger bara att jag ska sluta prata om detta och hoppas på att detta blir bättre.
    Det är svårt då jag hade glömt detta i mig själv men att någon tar up detta och påminner mig.
    Det finns ingen att prata med häller för ingen vuxen vet hur det är
  • 3 barns mamma84
    Sen kommer Mrs Helgesson
    Sen kommer MFJG & Jaya
    Sen kommer ÄlskarNova
    Sen kommer Saliva123 
    Sen kommer NhjärtaD
    Sen kommer sandragumman
    Sen kommer Viktoria
    Sen kommer Haligh
    Sen kommer Emellie & Wiliams mamma
    Sen kommer Moma
    Sen kommer stefanie & mamma smurfen
    Sen kommer Majorima
    Sen kommer Ondar
    Sen kommer ludicrous
  • 3 barns mamma84

Sen kommer Mrs Helgesson
    Sen kommer MFJG & Jaya & NhjärtaD Trippel
    Sen kommer ÄlskarNova
    Sen kommer Saliva123 
    Sen kommer Moma
    Sen kommer sandragumman
    Sen kommer Viktoria
    Sen kommer Haligh
    Sen kommer Emellie & Wiliams mamma Trippel
    Sen kommer linasmamma & Ondar
    Sen kommer stefanie & mamma smurfen Trippel
    Sen kommer Majorima
    Sen kommer ludicrous

• 3 barns mamma84

Fick en lapp om att jag har en packet på posten och står bara ''klubberne'' något på danska hmm
    Men det står inget OM att man ska betalla men ska man betala när man går in en mataffär och det e post där med i samma någon som vet ?
    Det står bara pakke(packet) och från datorn 23/11 och 1/12 och leg men inte hur mkt man ska betalla ?!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)