Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag har faktiskt inte hittat den än, så tills jag gör det kör jag på 2an. Elliot får katrinplommon varje dag så hård blir han inte iaf :) innan jag började med katrinplommon körde jag på Apotekets bifidusersättning en gång om dagen.

• Momalicious

Vad jag hört så kan inte killar som är tvillingar påverka om det blir tvillingar, däremot kan dom föra vidare genen till en eventuell dotter. Sambons tvillingbröder har tex varsin dotter och båda dom kommer ha en större chans för tvillingar.

• Momalicious

Snacka om att vara programmerad. Sambon tar alltid helgnätterna och ändå vaknar jag först, fasten jag är trött. Suuuuck! ;)

• Momalicious
    thegoddess skrev 2011-04-17 20:13:41 följande:
    jag köper hellre mycket kläder än dyraste kläderna från POP. lite väl mycket att ta i tycker jag
    här spyr hon ju hej vilt med så mycket hinns knappt användas haha
    Känner lite samma just nu. Elliot kräks också mycket så får bli ett par byten på en dag, och då kan man ju inte ha bara några få plagg. Dessutom är jag inte sådär jätteförtjust i POP som vissa är.
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag funderar på om mitt hb är kass, sovit åtta timmar i sträck och är så trött att jag tror jag ska dö. Kan man börja ta järnrabletter på eget bevåg?

• Momalicious

Nu är dopet bokat, tjoho!
    Den 11 juni blir det, så Elliot kommer vara 5½ månad då typ. Ska bli kul!

Så ser kyrkan ut. Fast den är mer klarröd i verkligheten :)

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Underbart väder! Elliot sover och jag sitter ute i solen och njuter för fulla muggar! Imorgon är det förresten ett år sedan jag plussade :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)