December Bebis 2010 :)
Hur ofta sover era om dagen? Elliot brukar vara vaken 1-1,5 timme i stöten och sen sova 1-2 timmar. Efter sambon kommer hem brukar han dock inte sova speciellt ofta eller mycket.
Hur ofta sover era om dagen? Elliot brukar vara vaken 1-1,5 timme i stöten och sen sova 1-2 timmar. Efter sambon kommer hem brukar han dock inte sova speciellt ofta eller mycket.
Har har natten inte varit spec bra. La oss halv elva, jag kunde inte somna. Vid två vaknar Elliot och då var jag fortfarande vaken. Sen lyckades jag somna och då vaknar Elliot vid halv sex. Sen sov vi vidare till nio typ. Är skittrött. Jag var piggare när jag var vaken varannan timme och ammade haha. Dessutom kommer inte sambon hem förrän runt nio ikväll.
Igår kastrerade vi våra katter. Nu är jag helt nojig att dom ska få en infektion och dö, typ. Haha.
Elliot bajsar varje dag till var tredje, det varierar lite. :) Ibland flera gånger om dagen också för den delen. När jag ammade bajsade han typ varje måltid haha.
Tänk, idag för fyra månader sedan kom vi hem från BB med vår lilla gosse. Att tiden kan flyga förbi såhär snabbt är ju helt otroligt. Älskar honom mer för varje dag som går måste jag säga! Mår mycket bättre nu och har gjort det senaste veckan. Bara att erkänna att jag inte mådde så bra, både för mig och min sambo, gjorde underverk och nu känner jag mig mycket gladare. Så skönt! Blir det sämre igen tänker jag dock gå och få mitt recept på anti-depressiva förnyat för det hjälper ju massor.
Hoppas ni varit ute mycket i det fina vädret idag, det har vi! Kram!
Klockan är bara 10 men det är redan 23 grader i skuggan! Dagen får helt klart spenderas utomhus!
Toksnippa: fy vad jobbigt att ta det samtidigt! Men vad underbart att hon ändå hann träffa er lilla grabb! Måste betyda mycket. Kram
Usch din stackare! Krya på dig! Elliot sover, jag solar och sambon är snart hemma. Väntar på leverans av vår nya tv med. I helgen ska vi på ett-årskalas för sambons brorsdotter. När hon föddes var jag precis nygravid. Hon var lika stor som Elliot vid födseln men nu är han typ bara sju centimeter kortare än henne haha.
AH vilken dag! Elliot har varit gnällig mest hela dagen och vid VARJE matning. Fattar inte vad som är fel. Puré och gröt går dock ner utan gnäll. Suuuuuck. Nu vill han dessutom inte somna, men somnat jättebra varje gång idag. Antar att det är ett utvecklingssprång men ack så irriterande med kaos varje matning..
Åh din stackare! Har du xylocain (stavning?) hemma?
Älskarnova: vad kul! Här blir det dop 11 juni!
Haha, så typiskt. Tomas tog jour för en annan och precis när han gått på gick det larm HAHA. skönt att vakna av sökaren. Not. Sitter och lyssnar på sirener just nu.
Vi har inte heller så roliga nätter längre, men jag hoppas på att det är en utvecklingsfas.
Idag ska vi (läs: min sambo och hans bror) hugga träd hos mamma och ikväll blir det tvättning. Fun stuff!