Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag kommer smörja honom när han är mer rörlig. Min BVC-sköterska sa att anledningen till den rekommendationen är att så små barn inte ska vara i solen alls. Hade det varit farligt hade det ju inte fått säljas :) så kommer jag göra iaf.

• Momalicious

Jag får panik, Elliot skriker hysteriskt och inget hjälper!!! Hållit på en timme nu, är precis som hans kolikperiod.

• Momalicious

Misstänker det med, har gett flytande Alvedon så får vi se om det blir bättre. Han skriker verkligen helt hysteriskt. Ska dom verkligen reagera så kraftigt på tänderna?!

• Momalicious

Han var inte övertrött, då hade det funkat att gunga med honom i fåtöljen. Är inne på akuten nu och väntar på läkare. Vill bara sova känner jag. Han blev rätt lugn när vi nästan var framme, såklart. Men som 1177 sa, hellre en gång för mycket än en för lite.

• Momalicious

Vi kom hem vid tre i natt. Är inte direkt pigg idag. Läkaren hittade iaf inget fel. Ska försöka sova lite nu.

• Momalicious

Gud, var precis med om det med obehagliga någonsin. Ligger och vilar när jag känner att magsafe tränger upp i halsen och det gör att andningen låser sig. Trodde verkligen jag skulle dö. Tillslut kräktes jag och nu har jag tagit halsbrännatabletter. Helt sinnessjukt läskigt. Min hals har typ frätskador nu känns det som. Usch!

• Momalicious

Här är det nog också tänder på g, vet inte hur lång tid det tar innan nåt kommer men han tuggar på allt han kommer åt och dregglar floder!

• Momalicious

Längtar så otroligt mycket efter en ny graviditet och en till bebis. Men vi har bestämt att vi ska gifta oss sommaren 2013 (eller 2012) så tills efter det får det vänta. Förmodligen blir det 2013 och då är Elliot lite större med. Men oj vad sugen jag är!

• Momalicious

Två blöjbarn har jag inget emot men det hade varit skönt och Elliot kunde gå hyfsat när tvåan kom. Men nu blir det ändå ingen bebisverkstad förrän tidigast sommaren -13 såvida jag inte blir oplanerat gravid men skyddar man sig är ju sannolikheten rätt liten.

Hade jag fått drömma helt hade jag varit färdig BM med ett fast jobb och hus innan nästa kommer men jag vill inte vänta nästan 10 år på nästa.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)