Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag bara antog det eftersom du sa att du skulle vänta tills du fick pengar.

För att byta ämne, en bekant till mig och min sambo la precis upp en bild på fb på en död ko som ligger mitt på vägen och han och hans kompisar posar med kossan och ser skitglada ut. Jävla idioter, fan vad arg och ledsen jag blir. Om det var dom som körde på den hoppas jag fan att hans nya bil blev ordentligt söndertrasad. Vem fan lägger upp sånt?! Ååååh!

• Momalicious

Ja eller hur, usch. Är så ledsen på dom så det finns inte :(

Idag ska vi vara barnlediga över natten, vi har precis lämnat Elliot hos farmor och farfar. Har värsta separationsångesten :(

• Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 11:09:53 följande:
    Kan förstå det men oxå könt att bara tänka på sig själv ett tag.
    Igår lämnade jag bara elias hos farmor sin i ca 5 min och jag kände mig tom har aldrig varit utan honom innan.
    Men vi hämtade honom sen

Ja jag förstå inte varför man ska ta bild o lägga upp.
    Nu känns det bättre! Vet ju att han har det skitbra där, men ändå, tänk om han glömmer mig. :( Men nu ska vi ha kul ikväll!

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag tycker också det ska bli skönt men det är väl inte jättekonstigt om man är lite nervig första gången. Men hans föräldrar (min sambos) har fyra barn och fyra barnbarn så dom litar jag fullt ut på, annars hade jag ju inte gjort det.

• Momalicious

Hej hej! Kvällen var rätt trevlig igår men jag saknade Elliot som fan och sov jättedåligt så vi åkte hem tidigt i morse. Såå skönt att se honom igen. Kände att jag kan lämna bort honom några timmar men ett dygn gör jag inte om på länge! Usch.

Vilket underbart väder vi har haft idag! Dock blir vår lägenhet så jääkla varm för solen ligger på HELA dagen. Puh! Skönt att det inte är så i vår blivande lägenhet.

Idag har vi tagit det lugnt, myst och bara njutit av vår underbara son! Nu ska vi sova. :)

• Momalicious

Vi använder mest pampers, gillar dom bäst. Just nu har vi libero hemma för vi fick hem kuponger men dom gillar jag inte lika mkt. Har testat ICAs men Elliot fick SÅR på insidan låren efter en natt med dom så jag hivade resten av dom blöjorna direkt. Varken libero eller pampers har gjort nåt liknande.

• Momalicious

När "kan" man sluta ge minifom? Elliot är ju 3,5 månad och jag vet inte om de gör nån skillnad längre. Flaskan är nästan slut så tror jag struntar i att köpa en ny efter det så får vi se. Vad tror ni?

• Momalicious

Tack för inputen! Kommer testa utan och funkar det inte köper jag en ny helt enkelt. Men det borde gå tycker man :)

• Momalicious

Jag måste fråga er en grej. Igår kväll hände något fruktansvärt obehagligt. Vi skulle göra iordning köket för att lägga oss så vi la Elliot i soffan. Efter två sekunder börjar han gallskrika och "hoppa" upp och ner väldigt rytmiskt. Man såg liksom ut som att han gick upp i brygga ungefär, fast väldigt rytmiskt och konstigt. Jag blev livrädd och trodde han fick ett anfall av nåt slag så jag har sovit jättedåligt och tänkt på det medans min sambo trodde han bara blev arg men det där var Elliots skrik han gör när han blir skrämd. Vad tror ni? Nåt man bör kolla upp?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)