Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Elliot sover! Sen hur länge det varar vet man ju aldrig. Ska ta en sak i sänder, först få honom att somna tidigare och sen få honom att somna själv. Som det är nu gungar vi honom till sömns rätt ofta i vår fåtölj. Har satt på vyssan lull tassar på spjälsängen så det gillar han säkert. Nu ska jag göra middag i väntan på att sambon ska komma hem.

• Momalicious

Elliot somnade åtta, vaknade strax efter nio och ville ha mat. Sen ville han inte somna om utan var vaken till elva. Nu vaknade han för mat.

Hur fan ska man få barnet att sova när det inte vill? Sjukt svårt!

• Momalicious

Mamma smurfen: wow, du har nog drömbarnet haha! :)

Nikka: oj, jag klarade knappt en natt ifrån Elliot haha.

Vi har varit och storhandlat idag. Massor av mat! Sen stannade vi på lindex och köpte lite nytt till Elliot. En solhatt, några par strumpor med halkakydd och några pyjamasar. Har era små olika storlekar på saker? Elliot använder 67/74 på bodys (han är mittemellan just nu) och 62/68 på byxor. På heldressar och pyjamasar har han oftast en storlek större än han använder på annat haha.

• Momalicious

Åh, tycker så otroligt synd om en killkompis/ex till mig. Han gifte sig för ganska exakt ett år sedan och hans fru är otrogen, ber honom förlåta och en dag senare är hon hos älskaren igen.

Den killen är verkligen så otroligt snäll så jag tycker så synd om honom.

• Momalicious

Men Gud! Din stackare! Har du testat att ge ersättning någon gång? Så kan du ju inte ha det! Testa majsvälling, det är milt. Elliot får välling blandat med lite ersättning och det går ner fint.

Prata med BVC, visst att bebisar kan vilja äta på natten men så jobbigt ska du inte behöva ha det, han är ju ändå såpass stor nu.

Stora kramar!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)