Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ja det hade varit sååå skönt! Hoppas din natt blir bättre nu med!

• Momalicious

Wow, vilken natt! Kunde dock inte sovs för jag hade sjukt ont i magen, men det hör inte hit.

Elliot somnade åtta. Det händer ofta men då brukar han vakna efter Max en timme. När vi gick och la oss elva så sov han fortfarande. Han vaknade vid 2, 5.30 och sju för mat och nu sover han igen.

Synd att jag inte kunnat njuta av natten pga magen bara. Vågar nämligen inte hoppas på att det håller i sig.

• Momalicious

2barnsmamma; jag beklagar!

Haligh: men va? Nä, jag har gått till tvättstugan (några meter från vår lägenhet) och bokat tvättid eller slängt sopor men skulle aldrig kunna gå iväg nånstans utan Elliot. Usch!

• Momalicious

Cissi: nä, enda gången jag kan tycka det är lite ok är om man blir bortrövad, men det är ju rätt sällan det händer.

• Momalicious

Elliot går runt i sin gåstol, stannar upp, lägger en brakare, börjar skratta och går vidare haha.

• Momalicious

Elliot gick bara bakåt först också, nu går han både framåt, bakåt och i sidled haha.

Idag fick han testa äpplegröt, och det gick verkligen hem!

• Momalicious

Åh, min sexlust är tillbaka! Underbart! Den senaste veckan eller så har vi haft sex fyra gånger, alla på mitt initiativ. :)

• Momalicious

Elliot sätter sig också upp från liggande, fast med en kudde under då. Helt galet. Tänker på hur stort skötbordet var när man kom hem från bb och nu är det lagom liksom. Tiden går fort!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)