December Bebis 2010 :)
Åh herregud vad jag är trött. låg och vred mig i sängen till fyra och kunde inte sova. Överleva dagen är vad det handlar om nu.
Åh herregud vad jag är trött. låg och vred mig i sängen till fyra och kunde inte sova. Överleva dagen är vad det handlar om nu.
Linasmamma: kan du inte börja plugga till usk på distans nu då? En kompis gjorde det när hon var mammaledig och det gick jättebra.
Jag är väldigt ambivalent när det häller syskon. Men vi har sagt att efter jag gått ner i vikt så ser vi vad vi vill och utgår därifrån. :) känns onödigt att bestämma exakt, vi är ju unga så har ju ingen stress samtidigt som vi båda längtar.
Tror det är att man måste bli gravid innan. Mig spelar det ingen roll för jag har lägsta beloppet och tar inte ut några dagar alls.
Åh herregud vad illa jag mår. Blää. Kräks hela tiden. Elliot springer dock runt i sin gåstol och är helt lycklig. Det värsta är att han kommer vara hungrig snart. Uäh.
Majorima: skönt, Elliot ville inte alls sova i natt och vaknade åtta istället för tio så jag är missnöjd haha.
Sju skulle det stå..
Ja, han somnade vid tre, och vaknade sju så det var ingen bra natt direkt ;)
Tjejer, hur ser era läggningsrutiner ut? Nu ska jag bannemej få ungen att somna tidigare!
Har ni fasta tider för sömn på dagarna?
Tack för alla tips! Jag har inget emot att gå upp tidigare om jag bara får somna tidigare. Dessutom hade det varit skönt med lite egentid på kvällen.