December Bebis 2010 :)
Hoppas denna nu blir bättre.
Det var så dramatiskt sist.
Jenni:
Så söööööööt
stort grattis gumman
Hur var allt ?
Emelli:
ååh hoppas du oxå hinner bli frisk innan du få bebis
Själv badar jag snart bland alla snyt papper
ååh jag vill bli frisk nuuuuu !!!
Ludi:
Snart får du bebisen jag lovar det e nog vatten så går
Håll koll nu och sen åker du in
Det kommer gå super bra och det kommer inte vara för tidigt om bebisen vill ut ska man inte hindra nu
Färdikning flickor haha det fungerar alltså men om man inte vill ha bebisen ut innan så ska man nog bara ta det lugnt ![]()
Ninnie81 och Jenni78:
Vilka sötnosar ni har! Grattis till er båda!
Och så behöver jag klaga lite idag...
Usch, jag vill bara gråta. Är så himla trött hela tiden, ingen energi. Allt går fel. Bestämde mig för att försöka göra lite fudge som vi tänkte ta med oss till kompisarna vi ska till och dricka glögg med i kväll men brände så klart hela kastrullen... Orkar inte göra ett nytt försök. Kanske kan komma på något mycket enklare att göra...
Jag har förvärkar som inte gör tillräckligt ont för att jag ska vilja stanna hemma, mår illa men inte tillräckligt för att vilja stanna hemma, bebisen ligger och sparkar mot revbenen och det gör ont, trycker neråt också - inte alls särskilt skönt. Känner mig enrom idag.
Kanske ska gå och lägga mig en stund och se om jag är på bättre humör när jag vaknar. J-vla graviditetshormoner. Jag vill inte mer, vill att Liten ska komma ut nu.
Inte har ni glömt denna tråd
va ?
Tänkte om man skulle se om någon hade rätt med bebisarna som har kommit ut redan
www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html
Lallan:
Sen vad har du med dig till dig själv ?
Något du kan dela med dig ?
Vad tycker du man ska ha med sig jag vill hem så fort som möjligt MEN bara om jag känner att jag kan gå och så.
Sist var jag inne i 4 dagar dom ville ha mig i 5 dagar men jag ville inte längre.