Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2010-12-04 17:22:09 följande:
    Har pratat med förlossningen igen och för andra gången på en vecka stött på sjukvårdsfenomenet att få olika besked. Jag sa att trosskyddet var fuktigt. BM jag pratade med första gången sa att det inte ens behöver märkas mer än några droppar typ, denna BM sa att då är det nog inte vattnet. Blir det värre med förvärkarna skulle jag höra av mig igen...
    Det är så olika gumman.
    Men bara vänta och se..
    Ibland brukar det sätta igång ganska snabbt när vattnet går för vissa kan det till om med ta en dag innan värkar kommer.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-12-04 19:23:35 följande:
    Vi håller på att julbakar. Vi gör lite idag och lite imorgon. Idag kör vi på julstjärnor (mormors recept, smaskigt som bara den!) och knäck. Nomnomnom! Imorgon blir det lussekatter (med massa saffran, annars är det inte jul) och pepparkakor. :)

Gott att ha lite sånt i frysen också känner jag :) 
    skulle du kunna ge mig recept på knäck? e så sugen på det så jag blir tokig !!

Imorgon ska jag se om jag mår bättre så ska jag baka lussekatter har redan gjort det i november men va fan vi åt upp alla haha
    Så det ska bli det INNAN han tittar ut inte kl sen när sambon jobbar och jag kommer att ha ont kommer inte änns kunna lämna barnen då sambon måste göra det och han har LOVAT mig att vara hemma 1 vecka för att hjälpa mig att ta hand om elias och barnen.
    För jag kommer inte kunna ta mig upp från sängen eller gå eller ställa mig upp var jag än sitter det är omöjligt.
    Så jag måste försöka göra allt innan han kommer.
  • 3 barns mamma84

Tack så mycket då blir det knäck i morgon eller hmm tisdag senast om jag nu har ork

Tittade nyss på 16år och gravid oj herregud sen föddes en liten flicka och jösses fick kalla ryssningar haha så är det för mig om 3 dagar i morgon kan inte FATTA !!
    Men oj att det är så härligt{#emotions_dlg.flower}

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-04 20:36:18 följande:
    idag innan när ja va på toa så hade jag en klump i trosan, som segt snor! Men det va helt genomskinligt o lite vitt,inte grönt el så!
    Så de e inte slemmisen då va? Inte haft något sådant mer. Har haft lite ondare sammandragningar o tryck neråt  som ja vill bajsa men de kommer inget idag,men de e kanske max 5 gånger på hela dagen!
    ååh snart bebisGladring in o fråga kanske dom vill ha dig till kontroll
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-12-04 22:22:51 följande:
    När jag sitter upp känns det som om min framfog ska gå rakt av. Ont som FAN gör det.
    Aj !!
  • 3 barns mamma84

Flickor nu måste jag gå och lägga mig ser nu ut som rudolf med röda mulen/näsan vilken full gravid kvinna hahaha tänker jag när jag tittar mig på spegeln.
    Nu vill jag nli frisk och vara snygg när vi åker in ja se bra ut så nu får denna förbannade förskylning försvinna tycker jag.
    I morgon 3 dagar kvar åååååååh kan det inte gå snabbare nu

Godnatt o sov gott

• 3 barns mamma84

Tjejer det är dags för oss nu tänk er det är snart dags för OSS !!!!
    Massor händer jössenamn hahaha
    Om 3 jävla dagar åker jag IN !!!
    Herregud.
    Men jag har ett problem sambons mamma tvingar sig med på sjukhuset.
    I tisdags när jag kom hem med sambon om att vi fick ett svar om att 8 dagar skulle elias ta och titta ut så åkte vi hem till henne och ja vi var tvungna då barnen var där.
    Hon undrade såklart vad det var vad dom sa osv och jag berättade så sambon var tyst.
    Då berättade jag att om 8 dagar tittar han ut.
    Och hon frågade varför och jag berättade för att han kommer att bli en stor kille IGEN.
    Då sa hon att hon ska med.
    Men jag sa till henne NEJ jag vill inte är det inte bättre att du kommer sen frågade jag henne.
    Men nej hon skulle med hon skulle snusa fram ungdomen sa hon.
    Då sa jag det kan du göra efter dagen när han kommer och hämtar dig och barnen följer med.
    NEJ jag har redan missat amadeus födelse och ebbas så jag ska inte missa elias då.
    Nähe där kunde jag inte säga något jag var ilsken innom mig och förbannad och lessen och höl min käft.

I 2 dagar har jag inte kunnat sova ett piss och bara tänkt vad fan jag sak säga till henne.
    För 2 dagar sen skrev jag till henne från sambons mns då jag inet har henne på min msn och skrev att jag hade tänkt nu i massor och att jag inte ville att hon skulle följa med.
    Men då var hon inte hemma och hennes msn var bara på.
    Självklart trodde jag att hon hade läst då hon inte hade ringt på ca 1 dag så jag trodde ju att hon hade läst.
    Men idag ringer hon allt är som vanligt !!!
    Frågar mig vad jag gjorde o så och jag sa att vi åt frukost med barnen och att jag var förskyld.
    Då berättade hon för mig att hon oxå var förskyld och sen gav jag sambon telefonen.
    Sambon pratade med henne om att han skulle till henne och ta med sig barnen då dom skulle leka med en anna barn som hon hade berök med.
    När sambon la på så frågade jag honom ''din mamma har inte läst det va?''
    Och han sa nej jag tror inte det.
    DIREKT blem jag dålig i magen och illamående och sa till honom då FÅR du prata med henne och han svarade mig ''JAG?'' Ja du det är ju din mamma jag har redan försökt.
    Och han sa jag får väl göra det då.
    Nu har han åkt men innan han åkte sa jag till honom JAG VILL INTE HA DIN MAMMA MED OSS..

Så snart får jag veta vad som har hänt.

• 3 barns mamma84

Hahaha knäck sex fördigknipp hår rakning svett äkliga luktar hahaha vilken HÄRLIG tråd kan inte bli bättre när man blandar in ocskå slemmproppar hahaha och humörsväningar !!

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-12-05 11:34:56 följande:
    2barnsmamma: ni får stå på er! Fattar hon ändå inte kan ni ju säga till sjukhuset att ni inte vill ha henne där. Det är ert barn, inte hennes!
    Det får bli det om hon vägrar att ecceptera mig så blir jag arg !
    Hon är ju oxå förskyld nu så hmm kanske hon inte änns får komma in ? hoppas !!!!!
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-12-05 11:38:13 följande:
    Måste förresten hålla med om det där äckel-pratet man håller på med. Jag och min sambo hälsade på en kompis och hennes sambo och deras nyfödda bebis. Vi satt typ och pratade om slemproppen, avslag och sånt framför våra män och dom reagerade inte ens. Sånt är ju endast okej när man är gravid. Hade vi suttit och pratat mens och vanliga flytningar som ogravida över fikat hade dom väl dött ;)
    Asg jo dom hade nog sakt ''vad fan är det ni pratar om''? hahaha
Svar på tråden December Bebis 2010 :)