Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-12-05 20:35:24 följande:
    Harregud vad vatten går! Lycka till SkrattandeSkrattande
    HAHA eller hur men skönt att det snöar ute hahahahaha
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-05 20:16:35 följande:
    Galet att du ska få bebis på onsdag Förstår om du e nervös! gud ja, kommer tänka på dig som sjutton då!
    *Skrattar* ja helt sjukt galet att det bara blev så men shit ja på tisdag läkare o prata med narkosläkaren och onsdag ojoj 3 barns mamma helt plötsligt

Vet du vad hihi har fortfarande inte packat min BB väska hihi kanske dags snart jagtänkte fixa den på tisdag
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2010-12-05 17:42:43 följande:
    men hu, har du en sån svärmor, man tycker hon ju borde ha lugnat ner sig när ni har ett par barn redan!!

stackare med foglossning, tröst i misären att du inte ens har en vecka kvar (åh nej inte alls avis, nej då...)
    Enligt henne nej då inte alls utan bara bestämma över alla ett nej betyder inte något för henne.
    Men du du ska bara veta på onsdag ser jag till att hon inte tvingar sig på dit jag ska utan hon ska sitta på caffet och möggla för sig själv jag SKITER i jag har sagt nej och då är det nej jag menar.
    Det är helt okej om hon sitter där så länge hon låter mig och sambon vara ensamna i rummet där jag sen kommer att få massa skit som blodprover-katetern och dropp och sen kommer jag ligga där ca 1 timme för att det ska vara så med dropp att man ska få i sig den härliga vätskan *urkiburki* haha

Men jag blir bara så rädd visst sambon har vår son men sen då ?????
    Jo sen kommer hon och tar honom och vad gör jag jo ligger på uppvaket utan makt och kontroll.
    När vi har hos henne sa hon att hon skulle ta honom när jag inte orkade då jag ligger på uppvaket man ba HALLÅ sa till henne dirket nej sambon har honom det är det jag vill.
    Sa det till sambon oxå inne i bilden att han tar kläderna på honom han håller om honom tills jag kommer.
    E bara så rädd att när alla håller om honom och närt jag väl ska göra det så vet han fan inte vem jag ärGråter

Ja inte änns en vecka men denna veckan nu blir det måndag det går snabbt här ligger jag ju med smärta och förskylning så jag har tid till att vänta inte brotom alls inte nu haha
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-12-05 21:53:52 följande:
    Hur funkar det med tappen. Man kan gå runt länge och vara öppen. Kan tappen vara "omogen" och man är ändå öppen? Om cervix är stängd så kan man inte vara öppen? Hur många cm måste man vara öppen för att få en hinnsvepning? Tydligen kan slemproppen gå fast cervix är stängd? Mjuk livmodertapp = mogen? 
    Hmmm alltså när livmodern är mjuk är den mogen när den är hård är den omogen.
    När slemmisen lossnar kan tappen vara öppen några cm men den kan ändå vara omogen.
    Krongligt detta.
    Man måste vara huffsat mogen för att våga sätta någon igång.

Jag var 2½cm öppen men min tapp var omogen och jag fick inte bli igångsatt och jag hade då varit i vecka 41 han var inte änns fixerad utan var det 41+2 2 dagar efter.
    Slemproppen lossnade på min BF dag 4 aug men han kom ut med snitt 14 aug
  • 3 barns mamma84

Haha jag har kommit på en ide kloka jag jag har ju så ont så sambon har fått hjälpa mig men nu ville jag inte hålla på utan jag e envis haft jag gråter av smärtan jag har men jag tog fram en stol och drar stolen framför mig som rulllator och går bakom med snigel fart hahaha det går ju

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-12-05 22:17:55 följande:
    Härligt Linasmamma & ÄlskarNova!!! Lycka till{#emotions_dlg.flower}

Är allt lite avis ändå på er som väntar, det är faktiskt rätt härligt när det sätter igång & inte att tala om när bebisen kommer till världen & på BB!!! ÅHhh så mys det är!!! Låter jag knäpp ele??

Igår var vår tös 1 vecka gammal helt sjukt. Imon skulle BF vara.
    Nu ska vi snart gå & lägga oss i sängen, hon sover typ konstant, så vi har knappt lärt känna henne ännu känns det som, det jag märkt är iaf att hon älskar när man stryker henne på pannan! Vår lilla sötnos Hjärta

Imorgon skriver jag om förlossningen!
    kan inte säga något annat än JAG ÄR AVIS på digTungan uteSkrattande
    God natt gumman och jag väntar med få läsa ååh spännade !!
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-12-05 22:20:20 följande:
    Jodå, han kommer veta vem du är, han känner igen sin mammas röst han hört i nio månader!!! Han kommer njuta när han kommer till dej!!
    kraam
    jag hoppas du har rätt gumman jag vill ju se honom men kommer bara se honom ca 2 sek innan dom tar bort honom och där kommer jag ligga med smärta och nerdrågad och inte kunna se honom ordentligtGråter
    e så förbannad att hans mamma inte kan acceptera mig!!
  • 3 barns mamma84

persikans:
    Stort grattis

• 3 barns mamma84

hej ee uppe än kunde inte sova de ända jag tänker på e sambon mamma och nu sambon
    ge ger jag upp..Gråter
    sambon mamma tvingar sig på fast jag sagt nej.
    sambon vill inte sova överRynkar på näsan
    *suckar* av trötthet.
    nu har jag lagt mig på soffan och tänker o tänker går om o om igenGråter
    imogon säger jag till sambon att på onsdag kör han mig BARA mig till bb och lämnar mig sen ensam och så får han åka hem sen direkt.
    Alltså vad ska jag med honom till kan klara mig helt själv utan någon de va det han sa till mig idag kväll.
    då jag frågade honom du sover väl över?
    och han sa ''tror inte det du'' då frågade jag honom jag kommer inte änns kunna ta hand om honom då jag har så ont.
    då säger han ''du ligger på bb o har massa hjälp som tar hand om honom'' jaha tänker man..
    Gråtervarför i hela friden ska han då ta sin mamma med han lämnar mig bara ensam så sköter jag mig själv eller hur??
    hade han tänkt ta sin mamma med låta mig känna som ingenting sen åker han med sin mamma och kommer typ dagen efterRynkar på näsanvad ska jag med dom till tror han och hon att elias är en docka man vissar upp och jag inte är värd ett PISS för han eller henne o elias då???? jo låta människor ta hand om honom ge honom mat när jag inte kanGråter

jag orkar inte längre kommer att gråta snart

• 3 barns mamma84

Salvia123:
    Jösses vad spännade haha härligt så idag får du alltså hinsvening och så kanske värkarna sätter igång snabbt så du slipper ha jobbigt i dagar och veckor.
    Men är du mogen då ?
    Lycka till{#emotions_dlg.flower}

Stefanie:
    Tack gumman jag ska kämpa till det sista.
    Idag sa jag till sambon igen att jag har inte kunnat sova något alls inatt inte för att jag har något för din mamma men jag ville inte att hon skulle följa med.
    Då svarade sambon att ''är du rädd om hon ska ta kontroll över dig?'' och jag svarade ja till det.
    Då sa han att jag inte skulle vara rädd för det utan hon skulle inte ta kontrollet alls.
    Men det är det som sitter i sen MÅNGA MÅNGA år tillbaks från omed när jag väntade Amadeus.
    När hon sa ''om ungen inte kommer ut sparkar jag ut honom'' det var likom öööööh!!!!!!
    Jag e nog nojjig av mig ego trippad men jag e rädd.

Hoppas du gumman har det bättre med dina värkar men fan kan dom inte sätta igång nu så en till bebis tittar ut

Jaya:
    Tack jag ska se till att jag har allt jag behöver sen att jag ska bara be henne gå om jag tycker att hon är jobbig och på trängande.

Hur har du det är det bättre med värkarna ?
    Kram på dig gumman.

Ja flickor jag har sovit lite nu e uppe igen med huvudvärk som inte vill släppa = stress och massa massa tänkande jag kommer inte klara av detta jag kommer snart hamna på sjukhuset och få hjälp.
    E så rädd så nervös och sen svärmor på axeln
    Typist!!
    Om 2 dagar ja herregud !!
    Imorgon narkosläkaren kl 09.00 fy fan nu närmar man sig sanningen.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)