December Bebis 2010 :)

Haha jag har kommit på en ide kloka jag
jag har ju så ont så sambon har fått hjälpa mig men nu ville jag inte hålla på utan jag e envis haft jag gråter av smärtan jag har men jag tog fram en stol och drar stolen framför mig som rulllator och går bakom med snigel fart hahaha det går ju ![]()

persikans:
Stort grattis ![]()
hej ee uppe än kunde inte sova
de ända jag tänker på e sambon mamma och nu sambon
ge ger jag upp..
sambon mamma tvingar sig på fast jag sagt nej.
sambon vill inte sova över
*suckar* av trötthet.
nu har jag lagt mig på soffan och tänker o tänker går om o om igen
imogon säger jag till sambon att på onsdag kör han mig BARA mig till bb och lämnar mig sen ensam och så får han åka hem sen direkt.
Alltså vad ska jag med honom till kan klara mig helt själv utan någon de va det han sa till mig idag kväll.
då jag frågade honom du sover väl över?
och han sa ''tror inte det du'' då frågade jag honom jag kommer inte änns kunna ta hand om honom då jag har så ont.
då säger han ''du ligger på bb o har massa hjälp som tar hand om honom'' jaha tänker man..
varför i hela friden ska han då ta sin mamma med han lämnar mig bara ensam så sköter jag mig själv eller hur??
hade han tänkt ta sin mamma med låta mig känna som ingenting sen åker han med sin mamma och kommer typ dagen efter
vad ska jag med dom till tror han och hon att elias är en docka man vissar upp och jag inte är värd ett PISS för han eller henne o elias då???? jo låta människor ta hand om honom ge honom mat när jag inte kan
jag orkar inte längre kommer att gråta snart
Salvia123:
Jösses vad spännade haha härligt
så idag får du alltså hinsvening och så kanske värkarna sätter igång snabbt så du slipper ha jobbigt i dagar och veckor.
Men är du mogen då ?
Lycka till
Stefanie:
Tack gumman jag ska kämpa till det sista.
Idag sa jag till sambon igen att jag har inte kunnat sova något alls inatt inte för att jag har något för din mamma men jag ville inte att hon skulle följa med.
Då svarade sambon att ''är du rädd om hon ska ta kontroll över dig?'' och jag svarade ja till det.
Då sa han att jag inte skulle vara rädd för det utan hon skulle inte ta kontrollet alls.
Men det är det som sitter i sen MÅNGA MÅNGA år tillbaks från omed när jag väntade Amadeus.
När hon sa ''om ungen inte kommer ut sparkar jag ut honom'' det var likom öööööh!!!!!!
Jag e nog nojjig av mig ego trippad men jag e rädd.
Hoppas du gumman har det bättre med dina värkar men fan kan dom inte sätta igång nu så en till bebis tittar ut
Jaya:
Tack jag ska se till att jag har allt jag behöver sen att jag ska bara be henne gå om jag tycker att hon är jobbig och på trängande.
Hur har du det är det bättre med värkarna ?
Kram på dig gumman.
Ja flickor jag har sovit lite nu e uppe igen med huvudvärk som inte vill släppa = stress och massa massa tänkande jag kommer inte klara av detta jag kommer snart hamna på sjukhuset och få hjälp.
E så rädd så nervös och sen svärmor på axeln
Typist!!
Om 2 dagar ja herregud !!
Imorgon narkosläkaren kl 09.00 fy fan nu närmar man sig sanningen.