-
Hahaha här med och jag skrattade precis för han blir så tokig när han har hickaStefanie skrev 2010-12-06 22:05:40 följande:Haha! Nu har Liten hicka och det känns i.. analen. Snacka om att bebis måste ligga långt ner. känns vid naveln också så det är väl inte så konstigt som det låter.
-
Flickor nu säger jag godnatt och sov gott nu hehe det kommer inte jag göra herregud haha kl 7 ska vi upp i morgon och lämna barnen på dagiset kl 8 och sen ÅKER vi !!
puss o kram hör av mig sen jag kommer hem igen 
-
Tack så mycket kl 00.00 är det bara 1 dag kvar ååh vad jag längtra nu men nervös för att prata med narkosläkaren i morgon på förlossningenStefanie skrev 2010-12-06 22:20:35 följande:Lycka till! Och sov gott!
höra massa bebisar gråta ååååååh
-
Nej då inte i morgon utan på onsdagKarttikeya skrev 2010-12-06 22:22:13 följande:Stort lycka till!
Tänk i morgon har du din lille Elias!! 
på tisdag imorgon är det bara 1 dag kvar imorgon ska vi prata med natrkosläkaren bara och jag hoppas dom låter oss åka hem det var bestämmt så iaf
Så imon har jag inte honom än hihi bara på onsdag
Tack iaf e super nervös -
Imorgon Tisdag prata med narkosläkaren och sen blodprover sen åka hem
På onsadg så smäller det med bebis i famnen !!
Så vi höres imon hmm någon tid på eftermiddag ska vara där kl 09.00 så ca 1-2 timmar sen e jag hemma HOPPAS jag om dom inte tar in mig men det var bestämmt att vi skulle hem i mellan sa läkaren förra vecka
-
Hej Flickor
Vi pratade med en sjuksyster en barnsmorska en läkare och en narkosläkare
Herregud vilken tid vi åkte in klockan 09.00 och vi var klara kl 13.30
Mina kläder ligger klart på sängen i mitt rum och är inskriven och sambons kläder med till op rummet.
Nu är vi hemma och jag ska fixa min väska tycker nu att det börjar bli dag
Fick ta blodprover och lyssna på elias hjärta och vägde mig och jag vägde 83 kg
(kan till lägga det är inte jag som väger utan han)
Hahaha
Vi ska vara inskrivna kl 09.00 och blir kopplad till kateter dropp får tabletter innan snittet och blir bedövad med spinalbedövning Eda liknande
Och luft hahaha heter något konstigt på dk
Sen ca kl 10-11.00 tittar vår Elias ut till värden
Juste andra underbara regler haha i sverige när amadeus kom ut gick man ut och klädde och vägde och jag låg upp uppvaket ca 3-4 timmar och kom ner på BB
Men här när elias kommer ut så blir han bytt och vägd och torkad i samma rum som jag och sen sitter sambon med elias med MIG
till man tar mig ner till BB med sambon och elias
UNDERBART !!!!
-
Hmm såg visst att många var nya haha välkommna till bebis och mag och slem och vatten och värk tråden

-
Det kommer attkännas mycket konstigt men så jävla härligt att man slipper magen och bara har honom som känns så konstigt.ondar skrev 2010-12-07 14:22:58 följande:Å va härligt
. Tänk imorrn vid den här tiden håller du honom i din famn:) äntligen!
Juste haha fick MÅNGA kommentarer av min stora mage bm hon bara du e så liten men din mage är så stor hur känns det atta ha stora barn i magen du som inte e så stor alls.
Och sen sjuksköterskan samma sak och läkaren och narkosläkaren men närkosläkaren han ba det var du som får stora barn va
ja bara jepp haha
När vi gick ut så sa bm skönt att du nu blir av mage magen och så kommer en annan bm och säger till andra bm ja hon har så stor mage
Men hon e ju inte stor själv.
ÅÅh många beröm hihi -
Så om 3 dagar är du typ sjukskriven / mammaledig ?Haligh skrev 2010-12-07 15:12:37 följande:Imorgon är det dags, det måste kännas helt fantastiskt!! Stort lycka till!!
Gick och jobbade idag iaf, men smet hem efter halva dagen (studiedag)... Blödandet har inte blivit värre utan det är som det brukar (dvs rosa...) nu, men jag har jäkligt mkt sammandragningar. Men jag har ju haft det i flera månader så jag vet liksom inte om det är värre eller om det bara är för att allt är så stort i magen, Man såg tydligt dem på CTG:n i går kväll men det verkade ju inte oroa personalen så då är det väl lugnt antar jag! Så vansinnigt trött hela tiden, inatt klev jag upp halv fem och satte mig och jobbade, kunde inte sova. Och så är det nästan varje natt, och jag har skitsvårt att gå och lägga mig på eftermiddagarna också. SUck, bara 3 arbetsdagar kvar sen ska jag bara ta det lugnt!!!
åh hoppas det blir bättre herregud jag skulle oroa sönder mig om jag skulle börja blöda.
DU måste ta det lugnt säg till dem att nu e du ju gravid och du blöder då o då och har ont att DU måste vara hemma och ta det lugnt du MÅSTE tänka på dig och bebisen inte ett jävla jobb.
Krammar om dig hårt !!

Åh ja imon ja herregud idag måste jag fixa klart MIN väska till bb hihi icg sen bara njuta av sista magen inte sista sista utan denna hehe -

Hej nu e väskorna färdiga
nu e det äntligen nära jösses
Juste det finns inte tillgång till internet eller jo men vi har inte trådlöst nätvärk
Så bara bita ihop och hoppas på att jag får åka hem Lörsdag-Söndag eller jag MÅSTE jag måste gå på ebbas lucia tåg på måndag MÅSTE vill inte missa detta
Nu e jag jätte hungrig måste äta får äta fram till kl 00.00 och får dricka kl 07.00 typ cola vatten och saft men inte mjölk alls.
Sen ta en tablett kl 20.00 och kl 07.00 för att ta bort halsbränna och sura uppstötningar hmm som jag inte har men så e det i Dk