Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Tänk att dk är ett land som inte gör hinnsvepning utan att man passerad BF dagen.
    Om jag ville ha detta skulle jag till henne BD dagen 21 dec och sen skulle hon göra svepning på mig INTE innan.
    Man ba hallå är det inte sent då när du säger att han då kommer att vara över 5kg men under 6 kg haha dumma jävel !
    Så jag bara nej jag tar snittet du erbjöd mig haha

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Saliva123 skrev 2010-12-06 10:29:59 följande:
    2barnsmamma
    Tack! Vet ej hur det ser ut, i torsdags sa läkaren att tappen var omogen. Har släppt ganska mycket slempropp i omgångar i helgen men det har man ju förstått inte behöver betyda att man är mer öppen. Får se vad läkaren säger. Väntar... Suck

Låter Inge kul alls med din sambo o svärmor. Önskar kg kunde ge dig något bra tips...

Myzan
    Tack vad gulligt att du googlat åt mig känns virrigt! Hoppas det blir av nu när jag laddat! Vill må bra igen!
    åh spännade så nu sitter du där och väntar ååååh vilken LYX kvinna kanske vi föder samma dag haha
    Någon måste väl dela min dag inte vill jag vara ensam.

Ja det är surt om man kunde ha en annan svärmor som kunde acceptera och vara med vuxen än som en fjortis ibland.
    Bara bita ihop på den sura äpplet det är ju jag som valt sambon ''suck'' jag älskar honom men jag älskar inte hans mamma längre.
  • 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-12-06 10:57:39 följande:
    Vilken skitstövel hon är som stressar dig så här när du faktiskt har nog att tänka på. Kan du inte försöka förklara det för henne? Att du är nervös inför det här som väntar och att det _därför_ känns jobbigt att även behöva tänka på att hon ska vara med, eller  det kanske hon har fått förklarat för sig?
    Jag förstår inte varför inte folk bara kan vänta tills föräldrarna säger okej istället för att tränga sig på. *styrkekram*. Snart har du världens finaste pojk hos dig iaf Hjärta. Jag hoppas allt känns mycket bättre när ni väl är där!
    På tisdag i morgon vi har väl barnen på dagiset då hmm ja det har vi nog då vi åker i väg tidigt eller så har vi dem hos hans mamma om vi har det säger ajg till henne för fjärde gången min önskan och att ajg vill bli accepterad är att du inte följer med.
    Jag vill vara ensam denna dag på onsdag och jag vill inte jag vill verkligen inte du följer med.
    Imorgon ska jag säga detta för varje gång så är det så att jag inte kan koppla av och sova bara för att jag tänker på henne och min MIN son som ligger i hennes famn innan MIN !!

Tack gumman fan det är verkligen som om jag skulle föda hennes barn !!!!
  • 3 barns mamma84
    Saliva123 skrev 2010-12-06 17:21:56 följande:
    Blir igångsatt nu pga av för lite fostervatten, Wish me luck..!
    Woohoooooo
    Lycka till
  • 3 barns mamma84

Hahaha var man än läser kommer bebisar här och där och värkar här och där och blödningar här och där JÖSSES jag måste ta med mig laptopen överallt nu för tiden annars hänger man ju inte med lugna er flickor måste ju hålla mig i farten

ååh lycka till nu alla som ligger inneska åka in eller grattis till dem som fått nu oxå som älskarnova och linasmamma
    saliva123 troligt vissser sin bebis i natt eller morgon

åååååååh så jävla avis jag är vill oxå ha min pojk nuuuuuuu
    Näh imorgon åker vi in för kontrollet och kommer hem och sen är SISTA dagen som 2 barns mamma över.
    Vi lämnar barnen i morgon tidigt och åker sen iväg vi ska vara på sjukhuset kl 09.00 så vi åker hmm ca halv
    imorgon e det så att vi ska köpa ersättning NAN 1 och blöjor och tårlsevetter sen hem och packa min väska

• 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-12-06 19:36:11 följande:
    men när har ÄlskarNova fått??? när missade jag henne?
    Hennes vatten gick 5 dec som linasmamma haha samma dag
  • 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-12-06 19:31:20 följande:
    Mina förvärkar har blivit lite tätare och gör lite ondare. Kan inte låta bli att bli hoppfull men det ska jag sluta med på en gång!

Fast jag undrar om jag ska ge mig på att packa klart den där väskan jag aldrig blir klar med..!

Borde väl ta ett bad och se om det lugnar sig, men jag väntar en liten stund med det. 
    *Asg* e du oxå efter med väskan hahahaha så e du inte ensam hahahaha jag bara fördröjer tänker nej då inte dags ännnnn hahaha

åååh hoppas nu det sätter igång hmm kanske skulle ha färdigknipp och tvätt o städa och springa i trappor istället för att ta ett bad
  • 3 barns mamma84

Juste på måndag 13 dec måste jag hem !!!! måste hem bara då.
    ååh fan jag vill inte missa ebbas lucia tåg när jag åker in ons räknar med tos o fre o lör där sen åka hem sön så jag e hemma mån igen så jag kan gå till dagiset med sambon elias o amadeus och titta på ebba
    fan vilken familje lycka då

• 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-12-06 19:44:50 följande:
    å fan.... ja linasmamma hade jag koll på men då måste jag missat älskadenova mitt i de....
    trist att de går så fort nu så man inte hinner med... men svin  kul med bebisar!!!! :P
    Är oxå avis som inte änns hänger med längre går ju så FORT nu ..

Hur är det med dig vännen ?
    Kram
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-12-06 19:50:38 följande:
    Det är ok med mig....
    väntar på den 15:e nu så jag oxå får min lilla krabat.... lite förvärkar men de verkar inte vara nå mer än så å de är lite av dem oxå....
    ååh svepning eller igångsättning?
    åh så härligt
    Om du har värkar så försök att bara röra på dig och hoppas då att det är riktiga
    om några dagar det går fort
Svar på tråden December Bebis 2010 :)