December Bebis 2010 :)
wildahallon:
åååh vilken goding
wildahallon:
åååh vilken goding
åh flickor snart så har ni era små jag säger bara njut av denna lilla lilla tid snart är magen borta och ni har era små bebisar hos er
Idag är elias 7 veckor gammal! och 7 veckor kvar tills vår Elias skulle titta ut på riktigt
tänka sig nu ligger han i sängen och njuter och jag sitter här på soffan och njuter av att han faktist finns.
Så flickor snart har ni era små och jag följer er det ska ni veta men inte mkt tid längre.
1 vecka sen skulle han komma idag är han 1 vecka gammal typist haha jag e bara så trött
Senare i eftermiddag åker vi hem från BB. Kommer bli så sjukt konstigt och komma hem med 2 barn
Men ack så underbart!
Wille ska få komma hit sen till BB o hjälpa till o packa ner Albins sakerna och ta med Albin hem så han förstår att bebisen nu kommer o bo med oss 
Albin ligger här o myser o de finns ju ingen godare doft än just BEBIS! Kan sniffa i evigheter o dess lena hud! ÅHH man blir ju bara så rörd! Blir ju lätt fler barn här sen;-D
Men då e de in till förlossningen vid minsta lilla tecken( sa de till mig på förlossningen,hehe!') då de gick så fort allt!
Hoppas att min mjölk snart ska komma med, ska strax ta en matvikt på lillen, men känns så synd o behöva väcka honom!
Kommer bli såå skoj sen när alla fina bebisar e ute och det blir bebissnack

men jag ammar o ammar o ammar ååh vad mysigt.
Hon är världens snällaste bäbis (peppar peppar).. sover hela nätterna och vaknar bara när hon vill ha mat eller har bajsat.. sen somnar hon med en gång igen, oftast med tutten i mun.. En riktig mammagris är hon också, pappa har svårt att trösta henne de få gånger hon vart ledsen, bara mamma som duger.. Men sambon lär sig väl han med så småningom..
åh nu är det spännade nu är många på sina BF dagar ååååh jag är avis till 100 haha men jag hejjar på som en galning här hemma nu jävlar ska det hända saker !!
Har ni planerat hur ni ska föda vilka ställningar ?
Vanligt gyn eller knäna eller något annat stå upp ?