Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Precis, det spelar väl ingen roll vilken kurva dom ligger på så länge de följer sin.

Suzzy: Hur går det med smakisarna då? Gillar han det så kan du ju börja ge honom mer och mer för det kräks han inte upp eller? Anton har slutat kräka efter han fick gröt och mat istället för flytande. Får han ersättning nu kommer det fortfarande upp fastän han alltid ligger i sängen när han får flaska, välling funkar bättre.

Tror säkert han går upp mer i vikt nu när ni börjar med mer mat:)

• Mama Jessie
    thegoddess skrev 2011-07-06 18:06:25 följande:
    kunde vart skoj att ses några st nånstans. antingen hemma hos nån eller nåt annat vettigt ställe. gbg känns som man måste kunna komma på nåt kul att hitta på.
    Jag tänkte åka dit och hälsa på kompisar åtminstone en gång i sommar så då slår jag gärna 2 flugor i en smäll:)
    Anton 101201
  • Mama Jessie
    thegoddess skrev 2011-07-07 08:05:01 följande:
    vad skoj.. när ungefär ska du åka.. gothia cup är snart vi kansker inte ska ta den veckan iaf
    Jag har inte planerat alls när jag ska åka så det är öppet:). Gothia cup ska man väl undvika kanske, v 29 är det väl? Är en sån där jobbig vecka på jobbet nämligen när vi ska leverera bröd till dom där kidsen, SÅ skönt att va ledig denna sommar;)
    Men v.30 eller 31 kanske?
    Anton 101201
  • Mama Jessie

Anton har smakat jordgubbe och inte reagerat nåt på det. Jordgubbspure på burk har han ätit också. Jag göder honom inte med jordgubbar dock:) Men man märker väl om det är nåt dom inte tål.

• Mama Jessie

Igår fick Anton ny bilbarnstol, babyskyddet trivdes han inte alls i - han är stor kille nu ju :)

Anton 101201
  • Mama Jessie
    thegoddess skrev 2011-07-08 20:38:28 följande:
    har ni provat än? vi har köpt men inte bytt
    Japp, funkar jättebra:)
    Anton 101201
  • Mama Jessie
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 20:47:46 följande:
    Jag har en farlig pojk!!! Han sitter i sin babysitter fast tack o lov leker med en docka och dockan rammlade ner i sidan utanför och denna unge hänger utanför och försöker nå den alltså hänger halva kroppen utanför
    Ja babysittern kan nog va lite farlig nu när dom slänger sig efter allt de vill ha :). Vi har nog inte använt vår på iaf minst 3 månader. Åh, nu börjar jag sakna den där lilla bebisen som satt så snällt i babysittern och tittade Drömmer
    Anton 101201
  • Mama Jessie

Spännande med en kusin:). Tråkigt att behöva gå över längre än med första barnet, det väntar man väl inte sig

• Mama Jessie

Ja snoppen gillar Anton också :). Var och fotograferade honom för 1,5 vecka sen och tog bl.a nakenfoto, hans händer drogs dit HELA tiden så det gällde att va snabb med kameran efter att jag flyttat hans hand haha
    Killar..Drömmer

Anton 101201
Svar på tråden December Bebis 2010 :)