Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Jag saknar också den tiden, jag uppskattade inte den som jag borde gjort. Tänk en bebis som inte vill något hellre än att ligga och gosa. Nu är det närmaste gos vi kommer när han får ligga och pilla på mitt halsband, dra mig i håret, nypa mig i näsan m.m ;)

• Mama Jessie

Förresten moma, jag såg att du hade köpt ett nytt objektiv, har du provat det? Nöjd? Jag funderar på ett sånt också fast till Nikon

• Mama Jessie

Sitter och kikar på en smidig resevagn/sulky. Någon som har nåt tips? Är lite inne på en Carena Easy just nu

• Mama Jessie
    LillSnurr82 skrev 2011-07-11 20:17:14 följande:
    Jag har chiccon.. skit nöjd med den.
    Har tittat på den också men gillar mugghållaren på carenan ;)
  • Mama Jessie

Åh vad roligt! Kul att det blev en Hugo :)

• Mama Jessie

Anton är trött på kvällarna men ibland gör han allt för att inte somna, tex kan han ligga i sängen och plötsligt börja gapskratta åt absolut ingenting, haha, men högst en halvtimme efter jag lagt honom somnar han.

• Mama Jessie

Det är svårt att gå efter barnvagntesterna för i vissa får dom bra och vissa dåligt. Jag får gå i affären och klämma och känna lite men mer än runt en tusenlapp tänker jag inte ge, jag har ju ändå emmaljungan som fortfarande kommer användas mest.

• Mama Jessie

Ja det är han :) Hoppas han slipper kliandet snart också

• Mama Jessie

Älskarnova: Ja det är ju inte så rätt att ta sig fram smidigt när man har lite extra fett på kroppen. Som min mamma sa till Anton när han försökte rulla runt -"det är inte lätt när man är lite rultig" ;). Han har bara för en vecka sen lärt sig att rulla från rygg till mage :) Han tar sig inte heller fram, bara runt som en klocka som Arvid

Svar på tråden December Bebis 2010 :)